Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Amb els els següents debats es vol aprofundir en cada un dels objectius estratègics que s'han identificat en el procés de l'estratègia i identificar àrees de treball prioritari, punts calents, accions o projectes potencials, agents a mobilitzar i alertes a tenir en compte.

Els debats s'han tancat.
☺️Moltes gràcies per participar-hi.

8 debats

Objectiu 8. Coordinar i mobilitzar els agents del sistema alimentari per dur a terme accions concretes i avaluables, vinculades a estratègies existents
La manca d’espais i dinàmiques de col·laboració regulars, la diversitat d’interessos i les diferències competencials entre les administracions públiques de diversos nivells (les quals evidencien les limitacions competencials de les ciutats …
Objectiu 7. Fomentar relacions justes dins la cadena alimentària
El sector de la distribució i la comercialització alimentària a Espanya, Catalunya i, conseqüentment, en l’entorn metropolità està cada cop més concentrat en actors de mida creixent en termes de quota de mercat, tot i l’encara significatiu …
Objectiu 6. Promoure un canvi cultural per a l alimentació sostenible
La cultura, vehiculadora a tots els àmbits de la societat, té a veure amb valors, normes i percepcions socials que influencien les nostres accions. No s’identifica una consciència ciutadana generalitzada sobre la necessitat de transformació…
Objectiu 5. Combatre l emergència climàtica i la crisi d extinció
El planeta es troba front una evident crisi climàtica per raó de les emissions amb efecte hivernacle, la reducció dràstica de la desforestació i el canvi d’usos del sòl, l’esgotament de l’aigua dolça, la contaminació química de les aigües, …
Objectiu 4. Prevenir les pèrdues i el malbaratament alimentari
Amb l’adhesió a la Good Food Declaration, Barcelona es va comprometre a reduir la pèrdua i el malbaratament d'aliments en un 50% l’any 2030 respecte a la línia de base del 2015. L’elevat nivell de pèrdues i malbaratament alimentari és una de…
Objectiu 3. Promoure i defensar dietes saludables i sostenibles per totes les persones
Tot i identificar certs canvis de tendència, a Barcelona s’ha incrementat el consum d’aliments processats i rics en greixos saturats, sucre i sal i se segueix constatant un excessiu consum de carn, begudes ensucrades i menjar ràpid. La preva…
Objectiu 1. Incrementar la producció, venda i consum d aliments de temporada, de proximitat i ecològics i la distribució en cadenes més curtes, justes i equilibrades
La majoria del consum alimentari hortofrutícola i de peix a Catalunya prové de l’estat espanyol, essent una part petita la que és d’origen català. Només un 7% de la superfície agrícola catalana es fa en producció ecològica. Hi ha un limitat c…
Objectiu 2. Protegir i recuperar espais agraris urbans i periurbans
A la ciutat hi ha inexistència de sòl agrari i en el conjunt de l’àrea metropolitana s’ha anat produint una destacada pèrdua progressiva d’aquest. En l’àmbit de la pesca i de la producció agroramadera hi ha una gran davallada i dificultats e…

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir