Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Amb els els següents debats es vol aprofundir en cada un dels objectius estratègics que s'han identificat en el procés de l'estratègia i identificar àrees de treball prioritari, punts calents, accions o projectes potencials, agents a mobilitzar i alertes a tenir en compte.

Els debats s'han tancat.
☺️Moltes gràcies per participar-hi.

8 debats

Objectiu 5. Combatre l emergència climàtica i la crisi d extinció
El planeta es troba front una evident crisi climàtica per raó de les emissions amb efecte hivernacle, la reducció dràstica de la desforestació i el canvi d’usos del sòl, l’esgotament de l’aigua dolça, la contaminació química de les aigües, …
Objectiu 3. Promoure i defensar dietes saludables i sostenibles per totes les persones
Tot i identificar certs canvis de tendència, a Barcelona s’ha incrementat el consum d’aliments processats i rics en greixos saturats, sucre i sal i se segueix constatant un excessiu consum de carn, begudes ensucrades i menjar ràpid. La preva…
Objectiu 4. Prevenir les pèrdues i el malbaratament alimentari
Amb l’adhesió a la Good Food Declaration, Barcelona es va comprometre a reduir la pèrdua i el malbaratament d'aliments en un 50% l’any 2030 respecte a la línia de base del 2015. L’elevat nivell de pèrdues i malbaratament alimentari és una de…
Objectiu 7. Fomentar relacions justes dins la cadena alimentària
El sector de la distribució i la comercialització alimentària a Espanya, Catalunya i, conseqüentment, en l’entorn metropolità està cada cop més concentrat en actors de mida creixent en termes de quota de mercat, tot i l’encara significatiu …
Objectiu 1. Incrementar la producció, venda i consum d aliments de temporada, de proximitat i ecològics i la distribució en cadenes més curtes, justes i equilibrades
La majoria del consum alimentari hortofrutícola i de peix a Catalunya prové de l’estat espanyol, essent una part petita la que és d’origen català. Només un 7% de la superfície agrícola catalana es fa en producció ecològica. Hi ha un limitat c…
Objectiu 2. Protegir i recuperar espais agraris urbans i periurbans
A la ciutat hi ha inexistència de sòl agrari i en el conjunt de l’àrea metropolitana s’ha anat produint una destacada pèrdua progressiva d’aquest. En l’àmbit de la pesca i de la producció agroramadera hi ha una gran davallada i dificultats e…
Objectiu 8. Coordinar i mobilitzar els agents del sistema alimentari per dur a terme accions concretes i avaluables, vinculades a estratègies existents
La manca d’espais i dinàmiques de col·laboració regulars, la diversitat d’interessos i les diferències competencials entre les administracions públiques de diversos nivells (les quals evidencien les limitacions competencials de les ciutats …
Objectiu 6. Promoure un canvi cultural per a l alimentació sostenible
La cultura, vehiculadora a tots els àmbits de la societat, té a veure amb valors, normes i percepcions socials que influencien les nostres accions. No s’identifica una consciència ciutadana generalitzada sobre la necessitat de transformació…

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir