Superilla Barcelona a l'Eixample
#SuperillaBarcelona Cap a la ciutat que volem
Sessió de retorn dels projectes de la Nova Esquerra de l’Eixample al veïnat i comerciants
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
#SuperillaBarcelona Cap a la ciutat que volem
<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/SuperillaBarcelona/f/4580/meetings/4872/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/SuperillaBarcelona/f/4580/meetings/4872/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Elena Ruiz Albiol
Comentaris a l’acta de retorn de la reunió del 29/11. Crec que no s’ha fet prou èmfasi als següents aspectes:
1. Seguretat. Les bicicletes i patinets no haurien de compartir el mateix espai que els vianants, bàsicament per motius de seguretat. (Veure l’informe que acaba de publicar-se segons el que les bicicletes i patinets ja provoquen mes accidents de trànsit que els cotxes.
2. “Riders” es parla d’ells en general, sense esmentar que a Consell de Cent i Diputació, entre Calàbria i Viladomat, hi ha 2 empreses de “riders” Glovo i Getir. Es especialment necessari que es reguli la mobilitat d’aquests vehicles per que no puguin circular pel mateix lloc que els vianants.
3. Sancions. Aquestes per se no garanteixen que hi haurà una bona praxis. Diàriament ens trobem a Gran Via amb bicis i patinets que posen en perill al vianant, doncs circulen per on tenen prohibit, tot i tenint un carril bici específic. No he vist mai cap autoritat que els aturi i sancioni.
Benvolguda Elena,
Disculpa el retard però ja s'ha modificat l'acta tenint en compte les seves aportacions.
Moltes gràcies!
Carregant els comentaris ...