Superilla Barcelona a l'Eixample
#SuperillaBarcelona Cap a la ciutat que volem
Sessió de retorn dels projectes de la Nova Esquerra de l’Eixample al veïnat i comerciants
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
#SuperillaBarcelona Cap a la ciutat que volem
<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/SuperillaBarcelona/f/4580/meetings/4872/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/SuperillaBarcelona/f/4580/meetings/4872/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
A la practica, tindrem carrers de primera, i de tercera. De primera, Rocafort, que estara la mar de be, i de tercera, Viladomat, dons tindra que soportar tot el transit.
Segurament, pasara com a Sant Antoni, que els bars seran el grans beneficiats, i els veins els perjudicats, degut al soroll per els botellons i "juergas nocturnas".
Es clar que reduirem la contaminacio.... Un senyor transportista, que tingui que deixar un paquet a Rocafort-Valencia, i baixi a Rocafort Consell de cent, si ara fa 100 metres, fara 500....
I tant que reduirem la contaminacio amb aquet sistema....
O el mateix els vehicles d'escombraries..... Baixaran per Rocafort, i tindran que donar una "petita" volta per poder agafar les seguents....
O els bombers o ambulancies, si tenen que fer una actuacio, a l'hora de anar al hospital, será "mes facil"....
Jo crec que estaria millor un altre idea, dons el pla Cerda era un gran projecte urbanistic, estudiat per tothom arreu del Mon....
Crec que la contaminacio aumentara
Carregant els comentaris ...