Superilla Barcelona a l'Eixample
#SuperillaBarcelona Cap a la ciutat que volem
Sessió de retorn dels projectes de la Nova Esquerra de l’Eixample al veïnat i comerciants
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
#SuperillaBarcelona Cap a la ciutat que volem
<script src="https://www.decidim.barcelona/processes/SuperillaBarcelona/f/4580/meetings/4872/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://www.decidim.barcelona/processes/SuperillaBarcelona/f/4580/meetings/4872/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
5 comentaris
Quan es podran veure a internet el documents que es van presentar al Casa Golferich ? On es penjaran ? Gracies
A la practica, tindrem carrers de primera, i de tercera. De primera, Rocafort, que estara la mar de be, i de tercera, Viladomat, dons tindra que soportar tot el transit.
Segurament, pasara com a Sant Antoni, que els bars seran el grans beneficiats, i els veins els perjudicats, degut al soroll per els botellons i "juergas nocturnas".
Es clar que reduirem la contaminacio.... Un senyor transportista, que tingui que deixar un paquet a Rocafort-Valencia, i baixi a Rocafort Consell de cent, si ara fa 100 metres, fara 500....
I tant que reduirem la contaminacio amb aquet sistema....
O el mateix els vehicles d'escombraries..... Baixaran per Rocafort, i tindran que donar una "petita" volta per poder agafar les seguents....
O els bombers o ambulancies, si tenen que fer una actuacio, a l'hora de anar al hospital, será "mes facil"....
Jo crec que estaria millor un altre idea, dons el pla Cerda era un gran projecte urbanistic, estudiat per tothom arreu del Mon....
Crec que la contaminacio aumentara
Conversa amb Elena Ruiz Albiol
Comentaris a l’acta de retorn de la reunió del 29/11. Crec que no s’ha fet prou èmfasi als següents aspectes:
1. Seguretat. Les bicicletes i patinets no haurien de compartir el mateix espai que els vianants, bàsicament per motius de seguretat. (Veure l’informe que acaba de publicar-se segons el que les bicicletes i patinets ja provoquen mes accidents de trànsit que els cotxes.
2. “Riders” es parla d’ells en general, sense esmentar que a Consell de Cent i Diputació, entre Calàbria i Viladomat, hi ha 2 empreses de “riders” Glovo i Getir. Es especialment necessari que es reguli la mobilitat d’aquests vehicles per que no puguin circular pel mateix lloc que els vianants.
3. Sancions. Aquestes per se no garanteixen que hi haurà una bona praxis. Diàriament ens trobem a Gran Via amb bicis i patinets que posen en perill al vianant, doncs circulen per on tenen prohibit, tot i tenint un carril bici específic. No he vist mai cap autoritat que els aturi i sancioni.
Benvolguda Elena,
Disculpa el retard però ja s'ha modificat l'acta tenint en compte les seves aportacions.
Moltes gràcies!
Totalment d'acord amb l'anterior comentari d'Elena Ruiz Albiol.
Fa falta una policia de barri (al menys una miqueta), tal com s'ha comentat en reunions anteriors.
Actualment els incivics saben que MAI es trobaran en un policia que els multi.
Carregant els comentaris ...