Transformem els patis
Programa per a la transformació dels patis escolars dels centres educatius de Barcelona
2ª sessió Escola Carlit
Membres del grup motor de l’escola: Direcció i Representants equip docent, Representants de les famílies, Representant extraescolars, Representant monitors de menjador i Representants d’alumnat
Sessió de treball dels representants del Grup Motor amb l’arquitecte
Estructura de la sessió
Primera part en dos grups
GRUP D'ALUNMAT
- Contextualització bàsica (3 min)
- Dibuixar el pati (5 min)
- Debatre sobre l’estat actual del pati i com agradaria que fos (12 min)
- Acabar de definir les propostes (30 min)
GRUPS D'ADULTS: DOCENTS, FAMÍLIES, MONITORS I ENTITATS
- Benvinguda i presentació de la sessió (5 min)
- Presentació per part de la persona dinamitzadora dels reptes identificats per cada col·lectiu (5 min)
- Debat amb les propostes (40 min)
Segona part: dos grups en comú
- Posada en comú de les propostes (20 min)
- Priorització de les propostes (10 min)
- Conclusions i cloenda (10 min)
Acta de la trobada
A continuació presentem les propostes amb més punts de priorització:
Amb 7 set punts de priorització:
- Jocs per grimpar, paret d’escalada, jocs d’equilibri, rocòdrom, més terra, taules d’experimentació, etc.
Amb 4 punts de priorització:
- Més verd (túnels de plantes, arbres, etc.)
- Punts i circuits d’aigua, més fonts.
Amb 3 punts de priorització:
- Diferenciar entre espais per calma (pícnic, llegir, etc.) i espais més actius
Consulta el conjunt de propostes i prioritats de l'escola a l'informe de la sessió.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: