Transformem els patis
Programa per a la transformació dels patis escolars dels centres educatius de Barcelona
2ª sessió Escola Els Pins
Membres del grup motor de l’escola: Direcció, Representants equip docent, Representant monitoratge, Representant AFA, Representants d’alumnat, Coordinador Arquitectes –Consorci d’Educació, Equip d’arquitectes i Direcció d’Educació
Sessió de treball dels representants del Grup Motor amb l’arquitecte
Estructura de la sessió
Primera part en dos grups
GRUP D'ALUNMAT
- Contextualització bàsica (3 min)
- Dibuixar el pati (5 min)
- Debatre sobre l’estat actual del pati i com agradaria que fos (12 min)
- Acabar de definir les propostes (30 min)
GRUPS D'ADULTS: DOCENTS, FAMÍLIES, MONITORS I ENTITATS
- Benvinguda i presentació de la sessió (5 min)
- Presentació per part de la persona dinamitzadora dels reptes identificats per cada col·lectiu (5 min)
- Debat amb les propostes (40 min)
Segona part: dos grups en comú
- Posada en comú de les propostes (20 min)
- Priorització de les propostes (10 min)
- Conclusions i cloenda (10 min)
Informe de la sessió
A continuació presentem les propostes amb més punts de priorització:
Amb 8 punts de priorització:
- Reduir o eliminar pista de ciment
Amb 5 punts de priorització:
- Bancs itaules de fusta per llegir o jugar a jocs de taula
- Afegir punts d’aigua i jocs d’aigua sostenibles
Amb 4 punts de priorització:
- Espai àgora amb esglaons de fusta (que també serveixi d’escenari)
- Fer una pista multiesports al pati tranquil
- Més vegetació, arbres i plantes
Consulta el conjunt de propostes i prioritats de l'escola a l'informe de la sessió.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: