Transformem els patis
Programa per a la transformació dels patis escolars dels centres educatius de Barcelona
2ª sessió Escola Seat
Membres del grup motor de l’escola: Direcció, Representants equip docent, Representant menjador, Representant AFA i Representants d’alumnat
Sessió de treball dels representants del Grup Motor amb l’arquitecte
Estructura de la sessió
Primera part en dos grups
GRUP D'ALUNMAT
- Contextualització bàsica (3 min)
- Dibuixar el pati (5 min)
- Debatre sobre l’estat actual del pati i com agradaria que fos (12 min)
- Acabar de definir les propostes (30 min)
GRUPS D'ADULTS: DOCENTS, FAMÍLIES, MONITORS I ENTITATS
- Benvinguda i presentació de la sessió (5 min)
- Presentació per part de la persona dinamitzadora dels reptes identificats per cada col·lectiu (5 min)
- Debat amb les propostes (40 min)
Segona part: dos grups en comú
- Posada en comú de les propostes (20 min)
- Priorització de les propostes (10 min)
- Conclusions i cloenda (10 min)
Acta de la trobada
A continuació presentem les propostes amb més punts de priorització:
- Amb 11 punts de priorització:
- Espai àgora per fer classes a l’aire lliure
Amb 10 punts de priorització:
- Més ombra
Amb 8 punts de priorització:
- Pati Infantil: Espais sensorials, espais per saltar, enfilar-se
- Zona tova de cautxú a Pati Primària i Pati Infantil
Amb 6 punts de priorització:
- Pati Infantil: Estructures pels petits: cuinetes, casetes
Consulta el conjunt de propostes i prioritats de l'escola a l'informe de la sessió.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: