Transformem els patis
Programa per a la transformació dels patis escolars dels centres educatius de Barcelona
2ª sessió Escola Marinada
Membres del grup motor de l’escola: Direcció, Representants equip docent, Representant monitoratge migdia, Representants Associació de Famílies, Representants entitats i Alumnat representant de 5è.
Sesión de trabajo de los representantes del Grupo Motor con el arquitecto
Estructura de la sessió
Primera part en dos grups
GRUP D'ALUNMAT
- Contextualització bàsica (3 min)
- Dibuixar el pati (5 min)
- Debatre sobre l’estat actual del pati i com agradaria que fos (12 min)
- Acabar de definir les propostes (30 min)
GRUPS D'ADULTS: DOCENTS, FAMÍLIES, MONITORS I ENTITATS
- Benvinguda i presentació de la sessió (5 min)
- Presentació per part de la persona dinamitzadora dels reptes identificats per cada col·lectiu (5 min)
- Debat amb les propostes (40 min)
Segona part: dos grups en comú
- Posada en comú de les propostes (20 min)
- Priorització de les propostes (10 min)
- Conclusions i cloenda (10 min)
Informe de la sessió
A continuació presentem les propostes amb més punts de priorització:
Amb 5 punts de priorització:
- Incorporar mobiliari de joc com tobogans, una caseta de fusta, castells, materials per a jocs tradicionals, jocs per treballar la psicomotricitat, espais de joc sensorial i jocs adaptats per a infants amb Necessitats Educatives Especials (NEE).
Amb 4 punts de priorització:
- Més zones d’ombres
- Incorporar un espai Àgora
- Afegir una àreade pícnic amb mobiliari per poder dur a terme activitats més relaxades
Consulta el conjunt de propostes i prioritats de l'escola a l'informe de la sessió.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: