Canvis a "Projecte d'acció comunitària de suport a l'escola ordinària en l'atenció d'infants amb diversitat funcional"
Descripció (Català)
- -Projecte d'acció comunitària que implica a les escoles d'educació especial, el centre de salut mental infantil i juvenil i l'Espai d'Inclusió de les Corts per donar suport a l'escola ordinària en l'atenció d'infants amb diversitat funcional.
- +El projecte parteix de la demanda de suport de l’Escola IPT Jeroni de Moragas per iniciar una col•laboració amb els/les professionals del Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil per tal d’assolir eines i estratègies d’abordatge per millorar la intervenció amb l’alumnat amb discapacitat intel•lectual i trastorn de conducta.
- +A partir d’aquí neix la iniciativa de promoure i donar suport a la creació d’una xarxa d’educació inclusiva de districte a partir de generar sinèrgies entre les escoles d’educació especial, les escoles ordinàries, les associacions de mares i pares (AMPES), l’Equip d’Atenció Psicopedagògica (EAP), el Centre de Recursos Pedagògics (CRP) i el Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil (CSMIJ) del districte.
- +Durant el curs 2017-2018 van acceptar participar en el projecte les tres escoles d’educació especial del districte, l’Escola IPT Jeroni de Moragas, l’Escola Paideia i l’Escola Esclat. Es va establir un pla de treballar amb cadascuna consensuat amb el CSMIJ, però només es va poder iniciar el suport del CSMIJ a l’Escola IPT Jeroni de Moragas per dificultats circumstancials de les altres dues escoles. Aquestes accions de suport van consistir en sessions d’assessorament i supervisió de casos amb el claustre, de sessions suport a la intervenció amb l’alumnat amb trastorn de conducta i de sessions de suport a les famílies.
- +Durant el curs 2018-2019 l’objectiu és consolidar el suport del CSMIJ a l’Escola IPT Jeroni de Moragas alhora que iniciar el suport a les altres dues escoles d’educació especial, Esclat i Paideia. Altrament es vol iniciar el treball amb l’EAP i el CRP per tal de vehicular estratègies de col•laboració i suport a nivell de districte entre escoles d’educació especial i escoles ordinàries.
Descripció (Castellano)
- -Projecte d'acció comunitària que implica a les escoles d'educació especial, el centre de salut mental infantil i juvenil i l'Espai d'Inclusió de les Corts per donar suport a l'escola ordinària en l'atenció d'infants amb diversitat funcional.
- +El projecte parteix de la demanda de suport de l’Escola IPT Jeroni de Moragas per iniciar una col•laboració amb els/les professionals del Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil per tal d’assolir eines i estratègies d’abordatge per millorar la intervenció amb l’alumnat amb discapacitat intel•lectual i trastorn de conducta.
- +A partir d’aquí neix la iniciativa de promoure i donar suport a la creació d’una xarxa d’educació inclusiva de districte a partir de generar sinèrgies entre les escoles d’educació especial, les escoles ordinàries, les associacions de mares i pares (AMPES), l’Equip d’Atenció Psicopedagògica (EAP), el Centre de Recursos Pedagògics (CRP) i el Centre de Salut Mental Infantil i Juvenil (CSMIJ) del districte.
- +Durant el curs 2017-2018 van acceptar participar en el projecte les tres escoles d’educació especial del districte, l’Escola IPT Jeroni de Moragas, l’Escola Paideia i l’Escola Esclat. Es va establir un pla de treballar amb cadascuna consensuat amb el CSMIJ, però només es va poder iniciar el suport del CSMIJ a l’Escola IPT Jeroni de Moragas per dificultats circumstancials de les altres dues escoles. Aquestes accions de suport van consistir en sessions d’assessorament i supervisió de casos amb el claustre, de sessions suport a la intervenció amb l’alumnat amb trastorn de conducta i de sessions de suport a les famílies.
- +Durant el curs 2018-2019 l’objectiu és consolidar el suport del CSMIJ a l’Escola IPT Jeroni de Moragas alhora que iniciar el suport a les altres dues escoles d’educació especial, Esclat i Paideia. Altrament es vol iniciar el treball amb l’EAP i el CRP per tal de vehicular estratègies de col•laboració i suport a nivell de districte entre escoles d’educació especial i escoles ordinàries.
Compartir