Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Es podien presentar propostes fins al passat dilluns 7 de juliol. En aquests moments s'estan revisant les propostes presentades.

195 propostes

Donat el greu i creixent grau d'incivisme: "Tota persona té DEURES ENVERS LA COMUNITAT (Article 29 de la Declaració Universal dels Drets Humans, ONU)

Noves Oportunitats Educatives (Capítol 2. Article 15)

Combatre els discursos d’odi i contraris a la cultura de defensa de drets

Cap a una convivència inclusiva: prioritat als valors i al suport comunitari (Preàmbul. 3. Propòsits. Final de la pàgina 6)

Barcelona pels Drets Digitals

Augmentar subvencions per aïllament energètic

Dret de la comunitat a l’espai públic i a uns entorns amables

Respectar l’espai públic i ordenar la mobilitat

Donar a conèixer els drets i deures de la carta

Incorporar els drets digitals

Atenció centrada en la persona

Dret a la seguretat en el treball

Criteris en les licitacions i contractes

Convivència i compatibilitats d’usos

Reorganitzar els serveis de missatgeria privat

Participació en el disseny de la ciutat

Potenciar els mecanismes de col·laboració

Vetllar pel manteniment i la seguretat del parc edificat envellit

Actualitzar la mirada i el llenguatge de la Carta

Apropar l’administració a les persones

Mirada interseccional

Reforçar la prevenció

Implicació de l’administració pública

Garantir els drets a través de normativa

Ampliar el subjecte de la carta

Contractació pública

Normativa internacional

Accions formatives i de sensibilització amb el conjunt de la comunitat educativa

Crear un mapa d’agents

Punts d’assessorament sobre drets humans

Impuls a la participació, reconeixement de l'associacionisme i la garantia d'espais i recursos per poder participar. (Capítol 1. Article 10)

Analitzar les queixes rebudes a l’administració amb enfocament basat en drets humans

Incorporar la població en el seguiment i l’avaluació

Seleccionar i definir indicadors que permetin una bona avaluació amb mirada de drets humans

Incorporar i visibilitzar la diversitat poblacional

Fer una bona conceptualització prèvia de la Carta

Paper de la digitalització en la garantia de drets

Dur a terme una campanya de comunicació sobre els deures

Dret a la participació en la vida política municipal

Millorar la difusió dels drets humans amb la utilització de diferents canals

Revisión leyes seguridad ciudadana

Revisió del llenguatge sexista a tot el document

Laïcitat, diversitat i pluralisme (Capítol 4. Article 29)

Educació pública i de qualitat fonamentada en ls principis educatius: universal, igualitària i laica (Capítol 2. Article 15)

Integrar la perspectiva de la laïcitat en la convivència i com a foment de la cohesió. (Capítol 1. Article 12)

Afegir perspectiva de gènere quan parlem de seguretat (Capítol 1. Article 11)

Article 8. Participació en la vida política municipal (Capítol 1. Dels Dets i deures de ciutadania)

Article 8. Participació en la vida política municipal (Capítol 1. Dels Dets i deures de ciutadania)

Article 4. A la Ciuitat (Capítol 1. Dels Dets i deures de ciutadania)

Article 22. Infants i adolescents (Capítol 3)

Resultats per pàgina:
50
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir