Zona de Baixes Emissions
#baixesemissions Procés participatiu per l’elaboració de l’ordenança de la Zona de Baixes Emissions
Sessió de debat amb entitats sectorials
Sessió de treball amb les entitats membres dels següents òrgans de participació:
- Pacte per la Mobilitat
- Consell per la Sostenibilitat
- Grup de Treball de Salut del Consell de Benestar Social
- Taula contra la contaminació de l'aire
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Alticlar
La normativa que és vol aplicar és una mesura classista i discriminatòria en contra d'aquella gent que necessita el seu vehicle particular pel dia a día.
Actualment, amb el creixement de les noves tecnologies i la reducció de les emissions per part dels benzina i dièsel les emissions són cada cop menors en cada vehicle. Els vehicles més antics s'estan substituint per vehicles més eficients a mesura que es substitueixen. Per tot, és més lògic i justdeixar seguir el curs natural de la renovació de la flota que no apartar-ne una part sense tenir en compte les repercussions que això pot tenir a nivell personal i familiar.
Lo que hay que ser es justos. Si hay un problema de contaminacion hay que mirar uno por uno los factores que lo provocan, el porcentaje de afectación en esa contaminacion y poner los remedios necesarios para solucionarla. Los coches contaminan también, indiscutiblemente, pero el puerto aeropuerto, industria, teansporte de metcacias rodado, tanto el teadicional como los nuevos; Ebay, Amazon y similares, ¿O a esos no se toca? Hay que hacer responsables a cada uno de lo suyo. Respecto a los la coches, medidas individualizadas en las ITV, que para eso están y libre modificación de los coches con cualquier elemento homologado de la CE, con sinmple revisión de la ITV.
Carregant els comentaris ...