Zona de Baixes Emissions
#baixesemissions Procés participatiu per l’elaboració de l’ordenança de la Zona de Baixes Emissions
Sessió de debat amb entitats sectorials
Sessió de treball amb les entitats membres dels següents òrgans de participació:
- Pacte per la Mobilitat
- Consell per la Sostenibilitat
- Grup de Treball de Salut del Consell de Benestar Social
- Taula contra la contaminació de l'aire
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
No trobo just que un senzill utilitari no pugui circular només per la seva antiguitat, i si ho pugui fer un tot-terrenys de set places, o un biplaça esportiu, que contaminen molt més. No es tenen en compte els costos ambientals de desballestar un cotxe i de fabricar-ne un de nou. Tampoc es té en compte la contaminació produïda per mercants, creuers, iots de luxe, avions i avionetes, ni la de les indústries, crematoris, plantes depuradores, etc. Seria molt més just fer una llei que reguli l'ús de cotxes adquirits en una data futura, que no pas sancionar al petit propietari que paga assegurança i impostos per tot l'any, no només pel cap de setmana, i que va adquirir un cotxe legalment i sense data de caducitat
Carregant els comentaris ...