Consell de Barri d'Horta
#ConsellHorta Òrgan de participació veïnal d'Horta
Medi080@gmail.com
Horta, veritable SUPER ILLA
A l'inici de FULTON es van col.locar senyals que indiquen q Horta és una àrea de trànsit restringit a veins i serveis.
Això no ho compleix ningú, passant una mitja de +10 cotxes/minut desde el Passeig Maragall, a +50 kms/hora, amb gran perill per veins, nens i bicis.
Exigim que Horta sigui declarada super illa tancant de debò el pas a vehicles particulars i no sigui més aquest nyap que posa en perill als veins del barri.
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
Benvolguda Mercè,
Li informem que la Superilla d’Horta, es treballa de forma participada amb els veïns i veïnes del barri des de l’any 2016. El tema ha estat abordat conjuntament en reunions del Grup Impulsor, en Comissions de Seguiments i en Consells de Barri.
Com a exemple li informen sobre les sessions que s’han fet els darrers anys:
El dia 06-11-19 es va fer una reunió de la Superilla d'Horta.
El dia 29-10-19 es tracta tema a la Comissió de Seguiment del Consell de Barri.
La Superilla és un punt de l'ordre del dia del Consell de Barri del 21-11-19. En aquell consell, es va respondre a totes les preguntes sobre diferents aspectes de la mobilitat al barri.
En el Consell de barri del 11-03-20 es torna a parlar de la mobilitat i de la Superilla.
El 13-07-20 en reunió de la Superilla d’Horta, es parla sobre les properes actuacions i del calendari a seguir.
A la Comissió de Seguiment del 17-11-20, es torna a parlar i és un punt de l’ordre del dia del Consell de Barri del 3-12-20. En aquesta comissió s'informa sobre els estudis de mobilitat que es venen realitzant des de l'any 2016, de tot el treball que s'ha fet amb el grup impulsor de la Superilla i amb els veïns i veïnes, i de la valoració de diverses propostes tècniques.
En la Comissió de seguiment del Consell de Barri del dia 10-02-21 es torna a informar sobre la Superilla i al Consell de barri del dia 17-03-21 es va respondre a totes les preguntes sobre mobilitat.
Per altra banda, preguem accepti les nostres disculpes pel retard en la resposta. Agraïm la seva participació i esperem que continuï utilitzant la Plataforma Decidim com a eina de participació ciutadana.
Cordialment,
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
La proposta de reduir el pas de vehicles és molt correcte si parlem sobretot d'horaris en que els veïnes i veïns tenen més presència i ajuda a que les persones puguin gaudir millor dels espais públics. Cal també pensar en que es una zona de comerç i de pas que vol dir aixo que la zona de la plaça Eivissa és i ha estat així gràcies a que pots carregar al cotxe compres, descarregar i fer les funcions típiques d'un comerç, si volem tenir aquesta zona que sigui comercial i d'oci te que passar els cotxes, camiones i altres vehicles com autobús, si no es pot fareu sols una zona d'oci i el comerç tindrà que anar a un altre cantó.
M'agrada que el comerç pugui estar a la zona de la Plaça Eivissa i per tant és necessari regular i no prohibir el trànsit.
Carregant els comentaris ...