Consell de Barri d'Horta
#ConsellHorta Òrgan de participació veïnal d'Horta
Medi080@gmail.com
Horta, veritable SUPER ILLA
A l'inici de FULTON es van col.locar senyals que indiquen q Horta és una àrea de trànsit restringit a veins i serveis.
Això no ho compleix ningú, passant una mitja de +10 cotxes/minut desde el Passeig Maragall, a +50 kms/hora, amb gran perill per veins, nens i bicis.
Exigim que Horta sigui declarada super illa tancant de debò el pas a vehicles particulars i no sigui més aquest nyap que posa en perill als veins del barri.
Aquesta proposta ha estat rebutjada perquè:
Benvolguda Mercè,
Li informem que la Superilla d’Horta, es treballa de forma participada amb els veïns i veïnes del barri des de l’any 2016. El tema ha estat abordat conjuntament en reunions del Grup Impulsor, en Comissions de Seguiments i en Consells de Barri.
Com a exemple li informen sobre les sessions que s’han fet els darrers anys:
El dia 06-11-19 es va fer una reunió de la Superilla d'Horta.
El dia 29-10-19 es tracta tema a la Comissió de Seguiment del Consell de Barri.
La Superilla és un punt de l'ordre del dia del Consell de Barri del 21-11-19. En aquell consell, es va respondre a totes les preguntes sobre diferents aspectes de la mobilitat al barri.
En el Consell de barri del 11-03-20 es torna a parlar de la mobilitat i de la Superilla.
El 13-07-20 en reunió de la Superilla d’Horta, es parla sobre les properes actuacions i del calendari a seguir.
A la Comissió de Seguiment del 17-11-20, es torna a parlar i és un punt de l’ordre del dia del Consell de Barri del 3-12-20. En aquesta comissió s'informa sobre els estudis de mobilitat que es venen realitzant des de l'any 2016, de tot el treball que s'ha fet amb el grup impulsor de la Superilla i amb els veïns i veïnes, i de la valoració de diverses propostes tècniques.
En la Comissió de seguiment del Consell de Barri del dia 10-02-21 es torna a informar sobre la Superilla i al Consell de barri del dia 17-03-21 es va respondre a totes les preguntes sobre mobilitat.
Per altra banda, preguem accepti les nostres disculpes pel retard en la resposta. Agraïm la seva participació i esperem que continuï utilitzant la Plataforma Decidim com a eina de participació ciutadana.
Cordialment,
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
1 comentari
La proposta de reduir el pas de vehicles és molt correcte si parlem sobretot d'horaris en que els veïnes i veïns tenen més presència i ajuda a que les persones puguin gaudir millor dels espais públics. Cal també pensar en que es una zona de comerç i de pas que vol dir aixo que la zona de la plaça Eivissa és i ha estat així gràcies a que pots carregar al cotxe compres, descarregar i fer les funcions típiques d'un comerç, si volem tenir aquesta zona que sigui comercial i d'oci te que passar els cotxes, camiones i altres vehicles com autobús, si no es pot fareu sols una zona d'oci i el comerç tindrà que anar a un altre cantó.
M'agrada que el comerç pugui estar a la zona de la Plaça Eivissa i per tant és necessari regular i no prohibir el trànsit.
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...