Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri de Ciutat Meridiana - Juny (2025)"

Avatar: Anna Avellà Anna Avellà

Descripció (Català)

  • -

    La sessió serà presencial, i per venir no serà necessària reserva prèvia.

    ORDRE DEL DIA:

    1. -
    2. Mig mandat (2023-2025): acció de govern del Districte de Nou Barris

    3. -
    4. Serveis socials al barri

    5. -
    6. Pla de Barris 2025-2028: línies estratègiques generals, presentació del programa per prevenir la soledat no volguda i balanç del projecte Mou-te

    7. -
    8. Torn obert de paraules

    9. -

      ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.
      Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

      • -
      • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

      • -
      • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

      • -
      • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

      • -
      • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

      • +

        La sessió serà presencial, i per venir no serà necessària reserva prèvia.

        ORDRE DEL DIA:

        1. +
        2. Mig mandat (2023-2025): acció de govern del Districte de Nou Barris

        3. +
        4. Serveis socials al barri

        5. +
        6. Pla de Barris 2025-2028: línies estratègiques generals, presentació del programa per prevenir la soledat no volguda i balanç del projecte Mou-te

        7. +
        8. Torn obert de paraules

        9. +

          ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.
          Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

          • +
          • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

          • +
          • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

          • +
          • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

          • +
          • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

          Confirmar

          Si us plau, inicia la sessió

          La contrasenya és massa curta.

          Compartir