Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri de Ciutat Meridiana - Juny (2025)"

Avatar: Anna Avellà Anna Avellà

Descripció (Català)

  • -

    La sessió serà presencial, i per venir no serà necessària reserva prèvia.

    ORDRE DEL DIA:

    1. Base SEM d'ambulàncies a la Zona Nord

    2. Projecte Educatiu Zona Nord

    3. Balanç de prevenció i seguretat estiu 2024

    4. Torn obert de paraules

    ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.
    Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

    • -
    • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

    • -
    • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

    • -
    • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

    • -
    • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

    • +

      La sessió serà presencial, i per venir no serà necessària reserva prèvia.

      ORDRE DEL DIA:

      1. +
      2. Mig mandat (2023-2025): acció de govern del Districte de Nou Barris

      3. +
      4. Serveis socials al barri

      5. +
      6. Pla de Barris 2025-2028: línies estratègiques generals, presentació del programa per prevenir la soledat no volguda i balanç del projecte Mou-te

      7. +
      8. Torn obert de paraules

      9. +

        ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.
        Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

        • +
        • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

        • +
        • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

        • +
        • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

        • +
        • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

        Descripció (Castellano)

        • -

          La sesión será presencial, y por venir no será necesaria reserva previa.

          ORDEN DEL DÍA:

          1. Base SEM de ambulancias en la Zona Nord

          2. Projecto Educativo Zona Nord

          3. Balance de prevención i seguridad verano 2024

          4. Turno abierto de palabras


          ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.
          Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

          • -
          • Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

          • -
          • Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

          • -
          • Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

          • -
          • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

          • +

            La sesión será presencial, y por venir no será necesaria reserva previa.

            ORDEN DEL DÍA:

            1. Mitad de mandato (2023-2025): acción de gobierno del Distrito de Nou Barris

            2. Servicios sociales en el barrio

            3. Plan de Barrios 2025-2028: líneas estratégicas generales, presentación del programa para prevenir la soledad no deseada y balance del proyecto Mou-te

            4. Turno abierto de palabra


            ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.
            Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

            • +
            • Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

            • +
            • Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

            • +
            • Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

            • +
            • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

            Detalls d'ubicació (Català)

            • -Sala d' Actes

            Detalls d'ubicació (Castellano)

            • -Sala de Actos

            Confirmar

            Si us plau, inicia la sessió

            La contrasenya és massa curta.

            Compartir