Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri de Can Peguera - Juny (2025)"

Avatar: Anna Avellà Anna Avellà

Descripció (Català)

  • -

    La sessió serà presencial, per venir no és necessària reserva prèvia.

    ORDRE DEL DIA:

    1.    Renovació de la vicepresidència i de la comissió de seguiment

    2.    Pla de Futur: prova pilot

    3.    Estat del PAM

    4.    Torn obert de paraules


    ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.

    Per queixes i demandes de caràcter individual, l’Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

    • -
    • Atenció presencial: oficines d’Atenció al Ciutadà (OAC)

    • -
    • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

    • -
    • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

    • -
    • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

    • +

      La sessió serà presencial, per venir no és necessària reserva prèvia.

      ORDRE DEL DIA:

      1. +
      2. Mig mandat (2023-2025): acció de govern del Districte de Nou Barris

      3. +
      4. Pla de Barris 2025-2028: línies estratègiques i presentació del projecte de reforma del parc del Turó de la Peira

      5. +
      6. Actualització del projecte del Pla de Futur de Can Peguera

      7. +
      8. Torn obert de

      9. +


        ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.

        Per queixes i demandes de caràcter individual, l’Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

        • +
        • Atenció presencial: oficines d’Atenció al Ciutadà (OAC)

        • +
        • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

        • +
        • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

        • +
        • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

        Descripció (Castellano)

        • -

          La sesión será semipresencial, para asistir no es necesaria reserva previa.

          ORDEN DEL DÍA:

          1. Renovación de la vicepresidencia y de la comisión de seguimiento

          2. Plan de Futuro: prueba piloto

          3. Estado del PAM

          4. Turno abierto de palabras


          ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.

          Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

          • -
          • Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)

          • -
          • Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

          • -
          • Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

          • -
          • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

          • +

            La sesión será semipresencial, para asistir no es necesaria reserva previa.

            ORDEN DEL DÍA:

            1. +
            2. Mitad de mandato (2023-2025): acción de gobierno del Distrito de Nou Barris

            3. +
            4. Plan de Barrios 2025-2028: líneas estratégicas y presentación del proyecto de reforma del parque del Turó de la Peira

            5. +
            6. Actualización del proyecto del Plan de Futuro de Can Peguera

            7. +
            8. Turno abierto de palabra

            9. +


              ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.

              Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

              • +
              • Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)

              • +
              • Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

              • +
              • Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

              • +
              • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

              Confirmar

              Si us plau, inicia la sessió

              La contrasenya és massa curta.

              Compartir