Canvis a "Consell de Barri de Can Peguera - Juny (2025)"
Títol (Català)
- -Consell de Barri de Can Peguera - Juny 2025
- +Consell de Barri de Can Peguera - Juny (2025)
Descripció (Català)
-
-
La sessió serà presencial, per venir no és necessària reserva prèvia.
ORDRE DEL DIA:
1. Renovació de la vicepresidència i de la comissió de seguiment
2. Pla de Futur: prova pilot
3. Estat del PAM
4. Torn obert de paraules
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.
Per queixes i demandes de caràcter individual, l’Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:
- -
Atenció presencial: oficines d’Atenció al Ciutadà (OAC)
- -
Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- -
Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- -
APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
-
+
La sessió serà presencial, per venir no és necessària reserva prèvia.
ORDRE DEL DIA:
1. Renovació de la vicepresidència i de la comissió de seguiment
2. Pla de Futur: prova pilot
3. Estat del PAM
4. Torn obert de paraules
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.
Per queixes i demandes de caràcter individual, l’Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:
- +
Atenció presencial: oficines d’Atenció al Ciutadà (OAC)
- +
Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- +
Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- +
APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
Descripció (Castellano)
-
-
La sesión será semipresencial, para asistir no es necesaria reserva previa.
ORDEN DEL DÍA:
1. Renovación de la vicepresidencia y de la comisión de seguimiento
2. Plan de Futuro: prueba piloto
3. Estado del PAM
4. Turno abierto de palabras
ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.
Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:
- -
Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)
- -
Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- -
Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- -
APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
-
+
La sesión será semipresencial, para asistir no es necesaria reserva previa.
ORDEN DEL DÍA:
1. Renovación de la vicepresidencia y de la comisión de seguimiento
2. Plan de Futuro: prueba piloto
3. Estado del PAM
4. Turno abierto de palabras
ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.
Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:
- +
Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)
- +
Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- +
Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- +
APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
Compartir