Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Crear més connexions i línies diagonals
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
El dibuix de la Nova Xarxa Bus, contempla la D20, la D40, la D50, i considera el Tramvia la futura D30. Estem parlant de 4 línies diagonals. En els estudis i simulacions del comportament de la Nova Xarxa, s’ha pogut concloure que aquestes quatre diagonals resolen de forma molt eficient la mobilitat en l’àmbit de la plana de la ciutat ( 95% de la població ).
Alhora, si observem la trama urbana de la ciutat, veurem que els “eixos diagonals” a excepció de la Meridiana, que ja té de per si una oferta de Transport públic molt superior a la mitjana de la ciutat, ja estan ocupats per les quatre línies diagonals:
D20: al Paral•lel
D30: A l’Av. Diagonal
D40: Via Julia, Verdum, Guinardó, Travessera de dalt, Av. Tarradellas.
D50: Vallbona, Via Julia, Maragall
És per aquesta raó que no ens plantegem noves línies diagonals.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...