Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Millores als corredors verticals i horizontals a Sant Martí
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La V27, actualment en funcionament ja dóna accés a l’Hospital del Mar. La nova V31 ( tardor de 2017 ) tindrà una connexió amb la V27 amb intercanvi de 4 minuts de mitjana, en la mateixa parada gràcies a una part d’ increment de recorregut horitzontal.
En quan a la pèrdua de connectivitat del Poblenou, val a dir que la densitat de NXB és similar al de la resta de la ciutat i la seva distribució territorial en el districte està adaptada a les circumstàncies i particularitats, com ara el nucli antic del Clot i del Poblenou.
La distància entre línies verticals també respecta el criteri general de distribució de línies de tota la ciutat, de fet, és la mateixa que en Sant Andreu i que Nou Barris que estan en la vertical de Sant Martí. És cert que, en l’estudi de detall de cada línia vertical i els carrers, s’han estudiat diverses propostes en funció dels sentits de circulació i cobertura territorial resultant, però la conclusió a la que ha arribat l’equip redactor, és la que presentem en la proposta base.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Des que es va decidir que al carrer Trinxant circulessin 2 autobusos (V25 i 192), la contaminació acústica origina moltes molèsties al veïnat.
Video explicatiu: https://youtu.be/4SLAwqMFCCk
Carregant els comentaris ...