Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa 1 dia
Fa 1 dia
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
La línia 20 és coincident amb línies de Nova Xarxa en bona part del seu recorregut, per exemple la H8. És per aquesta raó que el projecte proposa reconvertir-la. Fent un anàlisis més detallat i centrat en la mobilitat del barri del Congres-Indians, s’ha vist que la NXB no resol la mobilitat de proximitat que queda afectada per l’eliminació de la 20.
El problema de l’eliminació del 20 és una afectació, sobre tot, al passatge del final de la línia i habitants del Congrés. Segons TMB són unes 500 persones al dia, per tant, la solució no es un canvi de corredor d’una altra línia, si no de solucionar la mobilitat de les 500 persones (6 persones/ bus de mitjana diària). Aquest volum de passatge el pot assumir l’actual V27 + H8 en els desplaçaments de mig i llarg recorregut. En els desplaçaments de proximitat, la proposta de nou bus del barri 191 , amb 16 parades i uns 30 minuts de freqüència, soluciona 2 de les 3 destinacions del 20, i alhora millora d’una forma molt important l’accés als centres sanitaris i al barri al Cap Maragall i a l’Hospital de Sant Pau, a tot el perímetre amb 6 parades.
Donades les condicions del recorregut, es podria plantejar el nou servei amb un vehicle estàndard. L’eliminació del 20 necessàriament es vincularà a la implantació del nou bus del barri 191.
Respecte de la mobilitat des del barri fins a altres punts de la ciutat , de mig i llarg recorregut, comentar que la línia 20 té una freqüència d’uns 9 minuts. La V27 té una freqüència d’entre 7 i 8 minuts, per tant, es guanya un bus per hora. Cal fer un intercanvi per anar al centre, per tant, es perd respecte de la situació actual, però es guanya com en la resta de la xarxa, la possibilitat de fer qualsevol desplaçament en l’àmbit de la ciutat. Opció que com a tota la ciutat es pot fer amb un intercanvi NXB en aquest cas V27 + H8 ( a Hospital Sant Pau per la part inferior, Eixample alt, Gràcia, Hospital Clínic ) a la mateixa parada en sentit descendent, i a dues parades a 80 metres en sentit ascendent.
També V27 + H6 ( a Sant Pau per dalt, Gràcia ).
També V27 + H10 ( Estació de Sants, Eixample mig ).
V27 + H12 ( Eixample baix, Pl. Universitat).
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir