Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Construïm una societat més oberta, transparent i col·laborativa.
Uneix-te, participa i decideix.
La línia 19 no recuperà el seu antic recorregut per Via Laietana, ja que per aquest carrer passen dues línies de NXB la V15 i la V17 amb freqüències entre 5 i 8 minuts i per tant, amb prestacions molt superiors a la de la línia convencional.
El criteri per reconvertir línies convencionals en NXB no es altre que la concomitància de recorreguts, es a dir, aquelles línies que en el dibuix de la Nova Xarxa coincideixen de forma significativa es reconverteixen.
La resta de línies convencionals que no estan en aquesta circumstancia, o bé es modifica alguna part del seu recorregut per adaptar-se millor al nou ordre, o bé es queden igual, ja que la idea final del sistema de mobilitat amb autobús és estructurar la xarxa en tres nivells: 1-NXB d’altes prestacions. 2-Altres línies convencionals. 3- Bus del barri. Aquestes dues últimes amb caràcter de mobilitat complementària.
Natàlia opina
04/04/2018 14:22
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir