Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa 1 dia
Fa 1 dia
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
No és la idea, ja que necessitem reconvertir línies convencionals per obtenir els autobusos per posar-los a funcionar en les noves línies, més eficients, i amb més prestacions que les convencionals. Les línies convencionals, que necessitem reconvertir, són les que tenen un grau de concomitància amb el traçat de les noves línies elevat. Precisament és el cas de la 36 que equival pràcticament a la H14, a la V31, a la H6. La resta de línies convencionals, com ara les interurbanes, les de proximitat, les que segueixen corredors de la ciutat molt consolidats, o les que ajuden a les línies noves, en cap cas es poden reconvertir, i queden dintre del sistema de transport com una xarxa de caràcter complementari, juntament amb la xarxa de busos del barri i de proximitat.
Les alternatives per anar a l’Hospital del Mar des de la Pau, Verneda, Sant Andreu, que ofereix la NXB és utilitzant la línia V31 + V27 en Espronceda amb Taulat en la mateixa parada amb un temps d’espera mig de 4 minuts. Per tornar, V27 + V31 en la mateixa parada en el carrer Taulat entre Espronceda i Bac de Roda, també amb uns 4 minuts d’espera.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir