Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Construïm una societat més oberta, transparent i col·laborativa.
Uneix-te, participa i decideix.
La previsió respecte a la línia D40 és que els busos siguin articulats. Tot i que els carrers Segle XX i Periodistes són similars pel que fa a distància entre façanes i a amplada de la calçada, cal tenir en compte que el carrer Anna Mª Sagí és més ample, tant entre façanes com pel que fa a la calçada. A més, el gir des d’aquest carrer a Rda. Guinardó és més fàcil que des del c. Segle XX, doncs a més de l’amplada de la calçada també l’angle del gir és més obert a Anna Mª Sagí que a Segle XX. És per tot això que s’ha considerat millor mantenir el pas dels busos articulats per on ho fa actualment la línia H6.
CESCCJ
04/04/2018 14:22
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir