Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
La previsió respecte a la línia D40 és que els busos siguin articulats. Tot i que els carrers Segle XX i Periodistes són similars pel que fa a distància entre façanes i a amplada de la calçada, cal tenir en compte que el carrer Anna Mª Sagí és més ample, tant entre façanes com pel que fa a la calçada. A més, el gir des d’aquest carrer a Rda. Guinardó és més fàcil que des del c. Segle XX, doncs a més de l’amplada de la calçada també l’angle del gir és més obert a Anna Mª Sagí que a Segle XX. És per tot això que s’ha considerat millor mantenir el pas dels busos articulats per on ho fa actualment la línia H6.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir