Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Construïm una societat més oberta, transparent i col·laborativa.
Uneix-te, participa i decideix.
TMB, ja des de fa uns anys, lidera el canvi tecnològic cap a l’ús de combustibles alternatius pels motors dels seus vehicles, política que li ha valgut diversos reconeixements de caràcter internacional a nivell europeu. De fet, el 52% de la flota actual de TMB fa servir tecnologies netes , i aquest percentatge augmentarà any rere any. Les previsions per 2020 són les següents: reduir de 519 ( any 2016) a 241 els vehicles de gasoil, mantenir la tecnologia de vehicles a gas (GNC ) 411, incrementar de 3 (2016) a 35 vehicles elèctrics i incrementar de 132 (2016) a 378 vehicles amb motors híbrids. Per tant, en el 2020 la proporció de vehicles que faran servir tecnologies no contaminants/poc contaminants serà del 85%.
La causa per la qual no s’aposta d’una manera decidida per l’autobús elèctric, no és altra que l’elevat cost econòmic de la compra del vehicle en comparació amb altres tecnologies netes. Molts indicadors ens diuen que a curt / mig termini, aquesta situació canviarà en favor del vehicle elèctric.
Joanet
04/04/2018 14:22
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir