Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
Les condicions viàries del túnel de Badal són tals que no permeten implantar aquest carril. Aquest túnel té una configuració de dos carrils per sentit, amb ramals d’entrada i sortida. Si s’eliminés un dels dos carrils per reconvertir-lo en carril bus, la capacitat del túnel es veuria ressentida de manera molt greu. De fet, actualment suporta una intensitat de trànsit en alguns trams de l’ordre de 40.000 vehicles /dia. Per tant, es generarien retencions encara més greus en un dels túnels urbans més llargs d’Europa, situació que per raons de seguretat cal evitar sigui com sigui.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir