Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
No es preveu l’eliminació de la 54, es preveu el retall fins a Riera Blanca, ja que la resta de recorregut des de Gregorio Marañón a Campus Nord el farà la futura V1 la tardor de 2018. Es cert que caldrà fer un intercanvi a la Riera Blanca pels que utilitzin la 54, o la H8, o la D20 provinents d’altres sectors de la ciutat, però s’estalviaran temps malgrat l’intercanvi, ja que no hauran de de fer el recorregut que feia el 54 per Cardenal Reig. A més a més, s’ha de considerar la millora de les freqüències de pas sobre tot de les noves línies.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir