Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa 1 dia
Fa 1 dia
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
En aquest cas, no té gaire sentit, a banda dels recursos, justificar la duplicació de dues línies de NXB pel mateix carrer, ja que és una decisió no suportada pel volum de passatgers prevists. La xarxa pot tenir, en algun cas, més d’una línia pel mateix tram de carrer, responent a situacions on no existeix possibilitat material de pas per un carrer alternatiu ( V15 + V17 Via Laietana ). Cal considerar també, que la H14 finalitza el seu recorregut, un cop resolt els intercanvis amb les línies V11 i D20 i troba una ubicació, no sempre fàcil del seu terminal, i del canvi de sentit per tornar.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir