Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa 1 dia
Fa 1 dia
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
Un dels criteris principals de la NXB, és la llegibilitat, l’ordre, la distribució i l’orientació de les línies, condició indispensable per relacionar línies i territori, sense haver de “memoritzar”, com passa amb les línies convencionals amb el seu recorregut, precisament aquest fet es un dels que condiciona i limita l’increment d’usuaris del bus que necessitem, perquè amb la mateixa proporció, reduir altres modes de transport més contaminants. Per tant, no convé perllongar la V11 fins a l’Hotel Vela, ja que el seu referent territorial és el WTC, i el perllongament que es proposa en aquesta petició ciutadana distorsionaria el model. D’altra banda, des de l’extrem de la Barceloneta ( Hotel Vela ) ja surten dues línies de NXB la V19 i la V15, i en el Pg. De Borbó s’incorporen la D20 i la 59. Aquesta distribució de línies, que en bona part segueixen pel Moll de la Fusta, dóna una freqüència elevadíssima d’autobusos de l’ordre de 30 autobusos/hora, en hora punta, 1 bus cada 2 minuts, que és el triple que l’estàndard per tota la NXB, que és de l’ordre de 5-8 minuts.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir