Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Construïm una societat més oberta, transparent i col·laborativa.
Uneix-te, participa i decideix.
La reconversió de la 20 es fa sobre tot amb la H8, i de la V27, també parcialment amb la H10, la 109 es perllonga fins a Hospital Clínic des de l’estació de Sants, per tant, ajudarà en aquest tram, fent el recorregut Mallorca-València. Baixar un tram de la H10 a Aragó és necessari per compensar les cobertures en l’àmbit de l’Eixample, precisament per igualar nombre de passatge, i minimitzar les alertes de passatge que es donen en hora punta en la H10. La reconversió de la 41, es fa per què coincideix amb la V9, i la H16, amb aquesta nova opció de la nova xarxa és milloraran freqüències.
clm80
04/04/2018 14:22
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir