Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Construïm una societat més oberta, transparent i col·laborativa.
Uneix-te, participa i decideix.
El projecte de la NXB, contempla 28 noves línies entre horitzontals verticals i diagonals, que abasten la pràctica totalitat de la plana de Barcelona. Aquest projecte no contempla el pas de llarg recorregut per la Diagonal de cap nova línia de bus de nova xarxa, ja que de forma coordinada s’està redactant el projecte del nou Tramvia per la Diagonal entre Francesc
Macià i la Pl. De les Glòries, infraestructura que s’està plantejant com a peça complementària a tota la NXB, ja que des de el unt de vista tècnic, NXB + Tramvia per la Diagonal, és la millor de les solucions per resoldre els problemes de mobilitat de superfície de la ciutat. Resoldre aquest volum de mobilitat amb una línia de bus implicaria posar vehicles biarticulats d’alta capacitat i amb una freqüència estimada de 1,5 / 2 minuts en hora punta. Avui en dia no és possible gestionar en els carrers de Barcelona línies d’autobús amb aquestes freqüències de pas, ja que la més mínima desviació de regularitat implicaria uns desajusts en el servei final important.
Veí normal
04/04/2018 14:22
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir