Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Plataforma digital per a la participació ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona
L’estàndard que podem aspirar a aconseguir, amb l’estructura de recursos disponibles en l’actualitat a la ciutat de Barcelona, i el compromís bàsic de la implantació de la Nova Xarxa Bus, es situar de mitjana a uns 230 mts, una parada accessible de NXB pel 95% de la ciutadania. Com el territori de la ciutat, és el que és, aquest estàndard de qualitat es pot aconseguir amb la implantació de 28 noves línies en forma ortogonal i diagonal separades uns 600 mts de mitjana, aproximadament, amb freqüències de 5 a 8 minuts.
El barri de Montbau disposa de la nova V21 amb freqüències de 8 minuts, el centre geomètric del barri es troba uns 250 mts del perímetre que descriu el recorregut de la línia i les seves 5 parades, per tant, podríem concloure que el nivell de servei prestat, s’ajusta al objectiu marcat inicialment. És per aquesta raó que no podem afegir una altra línia de Nova Xarxa a Montbau, que naturalment hauríem de treure d’un altre punt de la xarxa, creant el consegüent desequilibri en un altre sector de la ciutat.
És cert que el barri de Montbau, com altres situats en l’extrem del continu urbà, pateix de mancances històriques, sobre tot de connectivitat amb altres zones de la ciutat i molt particularment en relació al “centre urbà dels barris” del seu entorn de proximitat, on es produeixen la gran part de demandes de mobilitat, com ara La Vall d’Hebron, Horta, la Teixonera, Sant Genis... és per aquesta raó que s’està treballant a banda de la NXB, per resoldre aquesta situació amb la remodelació de les línies de barri 112 i 185, de moment amb el plantejament d’afegir bus del barri a Montbau amb un vehicle de característiques “midi “.
Existeix una taula de treball coordinada des de el districte d’Horta-Guinardó amb participació de TMB, Mobilitat i Infraestructures de l’Ajuntament de Barcelona, tècnics del Districte, Guardia Urbana, Consellers de barri, representants de les principals Entitats i Associacions dels barri amb la voluntat de fer possible aquest nou servei pel barri.
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir