Xarxa de Bus
#busBCN Procés d'informació i debat sobre la Xarxa de Bus
Millores als corredors verticals i horizontals a Sant Martí
Aquesta proposta ha estat acceptada perquè:
La V27, actualment en funcionament ja dóna accés a l’Hospital del Mar. La nova V31 ( tardor de 2017 ) tindrà una connexió amb la V27 amb intercanvi de 4 minuts de mitjana, en la mateixa parada gràcies a una part d’ increment de recorregut horitzontal.
En quan a la pèrdua de connectivitat del Poblenou, val a dir que la densitat de NXB és similar al de la resta de la ciutat i la seva distribució territorial en el districte està adaptada a les circumstàncies i particularitats, com ara el nucli antic del Clot i del Poblenou.
La distància entre línies verticals també respecta el criteri general de distribució de línies de tota la ciutat, de fet, és la mateixa que en Sant Andreu i que Nou Barris que estan en la vertical de Sant Martí. És cert que, en l’estudi de detall de cada línia vertical i els carrers, s’han estudiat diverses propostes en funció dels sentits de circulació i cobertura territorial resultant, però la conclusió a la que ha arribat l’equip redactor, és la que presentem en la proposta base.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
Carregant els comentaris ...
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...