Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Fa fa menys d'un minut
Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.
Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.
Aquestes galetes permeten la funcionalitat clau del lloc web i ajuden a mantenir a les seves usuàries segures. Es guarden automàticament al navegador i no es poden desactivar.
Aquestes galetes permeten que el lloc web recordi les opcions que s'han triat en el passat a aquest lloc web per tal de proporcionar una experiència més personalitzada a les usuàries.
Aquestes galetes s'utilitzen per a mesurar i analitzar l'audiència del lloc web per a ajudar a millorar-lo.
Aquestes galetes recullen informació sobre com fas servir el lloc web i es poden fer servir per a proporcionar-te un servei més personalitzat en els diferents espais en què participes.
Construïm una societat més oberta, transparent i col·laborativa.
Uneix-te, participa i decideix.
Un dels criteris importants per la implantació de la NXB, és la reconversió de línies convencionals, que siguin concomitants amb les noves línies de la Xarxa, ja que el recorregut , el repartiment i la cobertura de les noves línies, esta racionalitzada en la pràctica totalitat de la plana de Barcelona.És per aquesta raó que la 39 es modifica fins a la Pl. Catalana, ja que el seu mateix recorregut fins a Horta el farà una de les noves Línies, en aquest cas la V23 amb prestacions millors que la 39, freqüència de pas cada 8 minuts en contraposició dels 11 minuts de la 39.
Inés R
04/04/2018 14:22
Cal que habilitis totes les galetes per veure aquest contingut.
Canviar la configuració de les galetes
Compartir