Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Les propostes d'autoria: "Equip dinamitzador" son les realitzades per la ciutadania participant a les trobades presencials, que han estat recollides i traslladades a la plataforma digital per l'equip dinamitzador d'aquest procés.

307 propostes

Incorporar un sistema per resoldre incidències que no sigui només de veu al bicing
Trobar una solució a l'"excés de silenci" dels busos híbrids
Senyalística no sexista
Aparcaments de motocicletes de pagament
Bicicletes amb assegurança i permís de conducció per a quan?
Detectem punts negres del transport públic
Mobilitat als centres escolars
Més i millor transport nocturn
Ús de vehicles elèctrics per a la DUM en superilles.
Controlar l’accidentabilitat de les persones que treballen en bicicleta
Seguretat viària
Mobilitat a les empreses en polígons o no accessibles des del transport públic
Preservar l’espai a les voreres als encreuaments
Prioritzar la bicicleta en la planificació urbana
Controlar la temperatura a les estacions
Millora de la neteja dels carrers
Controlar soroll i contaminació dels busos
Màquines de venda de tiquets a les parades d'autobús
Introduir més radars de trànsit a la ciutat
No fer obres recurrents
Millorar el servei de Bicing
Transport públic 100% elèctric
Circulació a les plataformes úniques
Accés universal a les tecnologies relacionades amb la mobilitat
Implementar un sistema de matriculació de bicicletes
Millora del servei de Metro.
Millorar el civisme en bici
Impulsar camins escolars
Avançar en una major autonomia a les voreres
Peatge urbà d'accés a la ciutat
Distingir clarament el paviment de la illeta central als carrers de doble sentit
Garantir que les dades de freqüència de pas dels autobusos interurbans siguin en temps real
Donar més veu als ciutadans afectats per una Superilla
Promoció d’educació ambiental i conscienciació dels problemes actuals
Reduir les tarifes del transport públic a la gent jove
Analitzar eficiència del carril bus-VAO
Ampliar T-Jove fins als 29 anys tal i com indica la llei
Fer passos de vianants curts
Controlar l'acompliment de normatives i regulacions de mobilitat
Eliminar xamfrans a l’Eixample
Superilla Camp de l'Arpa
Reduir el límits de soroll acceptable dels vehicles per adequar-los a la percepció real
Control de la circulació de les autoescoles als barris amb més pressió
Recuperar carril bici Barceloneta
Connectar Barcelona amb l'àrea metropolitana.
Impuls municipal per a la promoció de vehicles elèctrics en distribució
Subobjectiu a mobilitat segura sobre els elements urbans
Ampliar la zona del Bicing
Repensar el sistema d'etiquetatge ambiental
Reduir cotxes amb aspiracions realistes
Controlar l’ús del mòbil en vehicles
Ampliar la xarxa de carrils VAO
DUM en funció del gàlib
Col·locació dels carrils bici fora de vorera
Pensar en la xarxa de transport a escala metropolitana
Punts de recàrrega per a vehicles elèctrics.
Evitar conexió directe entre Concepció Arenal i Avinguda Meridiana
Línees interurbanes de bus.
Topall velocitat vehicles bcn
Millorar les màquines expenedores de bitllets
Coordinació semafòrica als carrils bici
Aparcaments per a bicicletes de diferents mides
Connexió amb els CAPs i entre ells
Avantatges per la DUM no contaminant
Ús dels ferrocarrils no privatiu
Resoldre el disseny dels encaminaments
Taxi
Accés de vehicles d'emergències o servei a la gent gran a les Superilles
Millorar la neteja dels seients
Connectivitat amb les platjes
Diagnosi de l'accidentalitat amb perspectiva més àmplia
Promoure ajudes a la compra de bicicletes
Garantir que tots els transports, tant públics com privats, estan tecnològicament preparats per oferir als seus usuaris una bona experiència
Millorar l'accesibilitat
Millorar la qualitat material de l’espai urbà per a una mobilitat segura, accessible i confortable
Millorar la senyalització de les parades de bus
Augmentar la visibilitat als passos de vianants
Regular els semàfors prioritzant autobusos
Evitar vehicles a les parades de bus
Millora dels canals de comunicació per emergències
Destinar recursos per anticipar-se a tecnologies futures
Incorporar/ reforçar l'Educació Vial al Currículum dels Centres Educatius de la ciutat.
Apujar l'àrea verda i blava i reduir les places d'aparcament en superfície
Taxis i vtc nomes electrics
Limitar l’espai de les terrasses a les voreres
Ajustar l’espai de gir dels autobusos
Promoure una mobilitat segura i pausada entre els conductors
Promoció del Bicing elèctric
Millorar encreuaments conflictius
Repensar les tarifes dels taxis
Estudiar i ajustar les tarifes segons un principi de justícia de gènere
Millorar la comunicació / visualització de la xarxa bus
Busos articulats i freqüència de pas adaptades a l’ocupació
Potenciar l'ús de les places d'aparcament situades a l'entrada de la ciutat
Restringir el pas de vehicles a les àrees i carrers de vianants
Donar impuls a iniciatives de vehicle compartit
Aparcaments segurs per a bicicletes
Sistema d'entrada i sortida al bus
Redisseny dels passos de vianants
Obrir el tram central de la L9
Resultats per pàgina:
100
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir