Pla de Mobilitat Urbana (PMU) 2019-2024
# plamobilitatBCN Per una mobilitat segura, saludable, sostenible, equitativa i intel·ligent
Analitzar eficiència del carril bus-VAO
Revisar si el carril bus-VAO ha funcionat, donat que la majoria de cotxes estan ocupats només per una persona. Si l'avaluació és positiva, comunicar aquestes dades per a que la ciutadania en sigui conscient.
La proposta es correspon amb les actuacions municipals,
- TP.04.01: Continuar amb la creació de plataformes reservades per al transport públic en els principals eixos d'entrada a la ciutat.
- TP.04.02: Estendre la xarxa de carrils bus i carril BUS-VAO interurbans en els accessos a les ciutats de la RMB i millora dels existents (ex: Prioritzar el carril BUS-VAO de la B-23; Promoure el perllongament el carril bus de la C-58 a Terrassa; Carril BUS-VAO a les carreteres C-31 i C-17.
- SM.04.03: Implementar la incorporació de sistemes automàtics de control de la indisciplina viària (radar, radar pedagògic, radars de tram, foto-vermell, càmeres, etc.).
Trobades relacionades:
Sessió Pla de Mobilitat Urbana- Salut
Atès que el PMU incideix especialment en els efectes de la mobilitat en la salut de les persones, es fa una sessió amb el grup de salut del Consell de Benestar Social per explicar el PMU, recollir les propostes i sol·licitar la seva participació en les sessions obertes a la ciutadania que es faran els mesos de setembre i octubre. D’aquesta manera s’incorporarà en el debat la visió de la ciutadania experta que, ben segur, afegiran valor al debat i a les conclusions.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Compartir: