Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Les propostes d'autoria: "Equip dinamitzador" son les realitzades per la ciutadania participant a les trobades presencials, que han estat recollides i traslladades a la plataforma digital per l'equip dinamitzador d'aquest procés.

307 propostes

A les superilles i plataformes úniques diferenciar clarament els encaminaments
Accés de vehicles d'emergències o servei a la gent gran a les Superilles
Accés universal a les tecnologies relacionades amb la mobilitat
Accesibilitat de les bicicletes en el transport públic.
Accessibilitat en el transport públic.
Accidents de trànsit a la ciutat.
Actualitzar l'Estació del Nord en diferents aspectes
Adaptació de la velocitat en superilles.
Adaptar normativa a la realitat de la bicicleta.
Afavorir transport públic interurbà.
Ajustar l’espai de gir dels autobusos
Ampliar dades als documents de seguiment del PMU
Ampliar els aparcaments de bicis segurs
Ampliar la xarxa de carrils VAO
Ampliar la zona del Bicing
Ampliar les voreres
Ampliar objectius del PMU
Ampliar T-Jove fins als 29 anys tal i com indica la llei
Ampliar temps d’ús del Bicing
Ampliar vestíbul estació glòries
Anàlisi i diagnosi del soroll
Analitzar eficiència del carril bus-VAO
Aparcament massiu de bicicletes
Aparcaments de bicicleta
Aparcaments de bicicletes més segurs
Aparcaments de motocicletes de pagament
Aparcaments per a bicicletes de diferents mides
Aparcaments segurs per a bicicletes
Aplicar mesures radicals per aconseguir objectius de reducció de vehicles
Apujar el preu de la benzina
Apujar l'àrea verda i blava i reduir les places d'aparcament en superfície
Àrees de Proximitat.
Aspectes a considerar al PMU
Assegurar que el vehicle privat a la ciutat es mantingui com una solució eficient per a la ciutadania
Atenció a les especificitats de cada Superilla
Atenció als sense sostre
Augmentar el servei de transport públic, millorant sobretot la freqüència de pas
Augmentar el temps dels semàfors pels vianants als encreuaments
Augmentar i preservar la mobilitat fluïda del transport públic en superfície
Augmentar la flota de taxis adaptats
Augmentar la freqüència de pas del metro
Augmentar la visibilitat als passos de vianants
Avançar en una major autonomia a les voreres
Avantatges en l'aparcament per a cotxes compartits
Avantatges per la DUM no contaminant
Barcelona SlowCity, SmartCity, aire net i prioritat vehicles lleugers i vianants
Bastides que envaeixin la calçada
Bicicletes amb assegurança i permís de conducció per a quan?
Busos articulats i freqüència de pas adaptades a l’ocupació
Busos mes sostenibles.
Campanyes de sensibilització sobre seguretat viària
Canviar organització interior d’autobusos per tenir en compte constitucions físiques i embalums
Carril bus
Carrils adaptats als vehícles
Carrils bici unidireccionals
Carrils múltiples usos
Circulació a les plataformes úniques
Col·locació dels carrils bici fora de vorera
Compartir i difondre entre la ciutadania els beneficis que les obres a l'espai públic tindran a nivell de contaminació, soroll, etc.
Compartir, difondre i generar debat crític sobre mobilitat des de l'Ajuntament
Complir amb la normativa europea en matèria de contaminació atmosfèrica
Connectar Barcelona amb l'àrea metropolitana.
Connectivitat amb les platjes
Connectivitat entre el Poble-sec i els barris de La Marina
Connexió amb els CAPs i entre ells
Control de la circulació de les autoescoles als barris amb més pressió
Control de la contaminació acústica de les sirenes
Controlar i advertir els vehicles sorollosos
Controlar l'acompliment de normatives i regulacions de mobilitat
Controlar l’accidentabilitat de les persones que treballen en bicicleta
Controlar l’ús del mòbil en vehicles
Controlar la temperatura a les estacions
Controlar les emissions de fums dels vehícles (Baixar Fums)
Controlar soroll i contaminació dels busos
Controls als accessos del transport públic
Coordinació semafòrica als carrils bici
Corresponsabilitat ciutadana als camins escolars
Crear zones de circulació només per residents/serveis
Criteirs ambientals
Destinar recursos per anticipar-se a tecnologies futures
Detectem punts negres del transport públic
Diagnosi de l'accidentalitat amb perspectiva més àmplia
Diagnosi de l’accidentalitat amb perspectiva de gènere
Diagnòstic de l’ús de la bicicleta amb perspectiva de gènere
Dissenyar les parades pensant en l’accessibilitat i confort de tothom
Dissenyar parades i estacions intel·ligents
Distingir clarament el paviment de la illeta central als carrers de doble sentit
Distingir clarament el paviment de voreres i de carrils bici
Donar impuls a iniciatives de vehicle compartit
Donar més veu als ciutadans afectats per una Superilla
DUM en funció del gàlib
Electrificació de la xarxa de taxis
Eliminar places d'aparcament en superfície
Eliminar xamfrans a l’Eixample
En carrers molt amples buscar maneres per fer visible el semàfor del mateix costat on es troba el vianant.
Establir mesures de seguretat en bicileta - patinet
Establir personal sempre a les estacions
Estació de Sant Andreu Arenal accesible
Estacionaments perifèrics amb connexió transport públic urbà
Estendre el sistema NaviLens
Resultats per pàgina:
100
Veure totes les propostes retirades

Confirmar

Si us plau, inicia la sessió

La contrasenya és massa curta.

Compartir