Zona de Baixes Emissions
#baixesemissions Procés participatiu per l’elaboració de l’ordenança de la Zona de Baixes Emissions
Sessió de debat amb entitats sectorials
Sessió de treball amb les entitats membres dels següents òrgans de participació:
- Pacte per la Mobilitat
- Consell per la Sostenibilitat
- Grup de Treball de Salut del Consell de Benestar Social
- Taula contra la contaminació de l'aire
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Hola em dic Albert i sóc el propietari d'un seat marbella. Us escric perquè crec que en cas d'establir algun tipus de restricció en la meva opinió aquesta hauria d'estar basada en les emissions reals i no només en criteris d'antiguitat.
En el meu cas, per exemple, la potència del meu cotxe són uns 45cv i malgrat no anar catal.litzat el seu consum no supera els 6 litres per ciutat. Una xifra que ja voldrien molts cotxes nous. Sense anar més lluny la circulació als cotxes nous de gran potència no estarà limitada només pel fet de ser nous. Cotxes amb 400cv o més i que sens dubte consumeixen molta més benzina en conducció urbana. Per exemple a ciutats d'Alemania funciona aquest criteri (molt més just) i el meu cotxe en algunes ciutats podría circular i cotxes més nous ho tindrien restringit.
Espero que la meva proposta es tingui en consideració i a pesar de la dificultat normativa s'hauria de fer un esforç en aquest sentit per tal d'evitar situacions injustes.
Moltes gràcies.
Carregant els comentaris ...