Cambios en "Crear intercambiadores y buses lanzadera en las entradas de Barcelona"
Descripción (Català)
-
-
Descripció:
Dedicar espai públic de les zones limítrofes de Barcelona a crear punts d’intercanvi de mobilitat. En aquests punts poden arribar busos llançadora de diferents municipis i també es poden aparcar vehicles privats. Aquests intercanviadors han d’estar ben connectats amb el transport públic urbà.Justificació:
Es busca reduir el nombre de vehicles privats que entren a la ciutat de Barcelona.Accions:
Crear aparcaments públics a les entrades de la ciutat que serveixin d’intercanviadors.
Ampliar i potenciar la xarxa d’autobusos que connecta Barcelona amb diferents municipis, creant línies d’autobusos llançadora que arribin a aquests intercanviadors. Per exemple, crear línies de bus que connectin els Vallès Oriental i el Maresme amb l'avinguda Meridiana.
Oferir bitllets integrats en què el tiquet de pàrquing o d’autobús interurbà permeti circular per la ciutat en transport públic i Bicing.
Incloure espais per a vehicles com bicicletes, patinets o motos als intercanviadors.
Signar acords amb altres ajuntaments perquè també creïn espais similars
Competència municipal: Compartida
Impacte: Alt
Dificultat: Mitjana
Prioritat: Alta
Termini: Mitjà
Actors implicats: Direcció de Serveis de Mobilitat, ATM, AMB, altres ajuntaments, Generalitat de Catalunya, BSM (Bicing)
-
+
Descripció:
Dedicar espai públic de les zones limítrofes de Barcelona a crear punts d’intercanvi de mobilitat. En aquests punts poden arribar busos llançadora de diferents municipis i també es poden aparcar vehicles privats. Aquests intercanviadors han d’estar ben connectats amb el transport públic urbà.Justificació:
Es busca reduir el nombre de vehicles privats que entren a la ciutat de Barcelona.-
Accions:
Crear aparcaments públics a les entrades de la ciutat que serveixin d’intercanviadors.
Ampliar i potenciar la xarxa d’autobusos que connecta Barcelona amb diferents municipis, creant línies d’autobusos llançadora que arribin a aquests intercanviadors. Per exemple, crear línies de bus que connectin els Vallès Oriental i el Maresme amb l'avinguda Meridiana.
Oferir bitllets integrats en què el tiquet de pàrquing o d’autobús interurbà permeti circular per la ciutat en transport públic i Bicing.
Incloure espais per a vehicles com bicicletes, patinets o motos als intercanviadors.
Signar acords amb altres ajuntaments perquè també creïn espais similars
Competència municipal: Compartida
Impacte: Alt
Dificultat: Mitjana
Prioritat: Alta
Termini: Mitjà
Actors implicats: Direcció de Serveis de Mobilitat, ATM, AMB, altres ajuntaments, Generalitat de Catalunya, BSM (Bicing)
Descripción (Castellano)
-
-
Descripció:
Dedicar espacio público de las zonas limítrofes de Barcelona a crear puntos de intercambio de movilidad. En estos puntos pueden llegar buses lanzadera de diferentes municipios y también se pueden aparcar vehículos privados. Estos intercambiadores tienen que estar bien conectados con el transporte público urbano.Justificación:
Se busca reducir el número de vehículos privados que entran a la ciudad de Barcelona.Acciones:
Crear aparcamientos públicos en las entradas de la ciudad que sirvan de intercambiadores.
Ampliar y potenciar la red de autobuses que conecta Barcelona con diferentes municipios, creando líneas de autobuses lanzadera que lleguen a estos intercambiadores. Por ejemplo, crear líneas de bus que conecten el Vallès Oriental y el Maresme con la avenida Meridiana.
Ofrecer billetes integrados en que el tiquet de aparcamiento o de autobús interurbano permita circular por la ciudad en transporte público y Bicing.
Incluir espacios para vehículos como bicicletas, patinetes o motos en los intercambiadores.
Firmar acuerdos con otros ayuntamientos para que también creen espacios similares.
Competencia municipal: Compartida
Impacto: Alto
Dificultad: Media
Prioridad: Alta
Plazo: Medio
Actores implicados: Dirección de Servicios de Movilidad, ATM, AMB, otros ayuntamientos, Generalitat de Catalunya, B:SM (Bicing)
-
+
Descripció:
Dedicar espacio público de las zonas limítrofes de Barcelona a crear puntos de intercambio de movilidad. En estos puntos pueden llegar buses lanzadera de diferentes municipios y también se pueden aparcar vehículos privados. Estos intercambiadores tienen que estar bien conectados con el transporte público urbano.Justificación:
Se busca reducir el número de vehículos privados que entran a la ciudad de Barcelona.-
Acciones:
Crear aparcamientos públicos en las entradas de la ciudad que sirvan de intercambiadores.
Ampliar y potenciar la red de autobuses que conecta Barcelona con diferentes municipios, creando líneas de autobuses lanzadera que lleguen a estos intercambiadores. Por ejemplo, crear líneas de bus que conecten el Vallès Oriental y el Maresme con la avenida Meridiana.
Ofrecer billetes integrados en que el tiquet de aparcamiento o de autobús interurbano permita circular por la ciudad en transporte público y Bicing.
Incluir espacios para vehículos como bicicletas, patinetes o motos en los intercambiadores.
Firmar acuerdos con otros ayuntamientos para que también creen espacios similares.
Competencia municipal: Compartida
Impacto: Alto
Dificultad: Media
Prioridad: Alta
Plazo: Medio
Actores implicados: Dirección de Servicios de Movilidad, ATM, AMB, otros ayuntamientos, Generalitat de Catalunya, B:SM (Bicing)
Progreso
- -0.0
- +10.0
Compartir