Pla d'Actuació Municipal 2016-2019
#PlaMunicipal 73 barris, una Barcelona. Cap a la ciutat dels drets i les oportunitats.
Destinació i promoció turística
16
Març
2016
10:00 - 13:00
Nombre d'aportacions
4
Nombre d'assistents
8
Organitzacions que han assistit
Referència: BCN-MEET-2016-02-355
Versió 1 (de 1) veure altres versions
Debat per pensar de forma integrada la destinació Barcelona i els seus mecanismes de promoció a fi d'alinear-se amb les necessitats de gestió del turisme i del territori metropolità. Grup tancat.
Informe de la trobada
Grup de treball del Pla Estratègic de Turisme 2020.
En aquesta sessió s'ha debatut de forma integrada la destinació Barcelona i els seus mecanismes de promoció a fi d'alinear-se amb les necessitats de gestió del turisme i del territori metropolità.
Propostes relacionades:
Resultats relacionats:
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
0 comentaris
Carregant els comentaris ...