Eleccions al Consell Ciutadà per la Sostenibilitat 2022
Preguntes més freqüents sobre el procés electiu del Consell Ciutadà per la Sosteniblitat 2022
- Què és el Consell Ciutadà per la Sostenibilitat i com funciona?
- Quin és el calendari de les eleccions al Consell del 2022?
- Qui formarà part del Consell?
- Com puc saber si la meva entitat consta al cens electoral?
- Com hem d’assignar la persona que gestioni la participació de la nostra entitat en el procés electiu?
- Com podem presentar candidatura a formar part del Consell?
- Com podrem participar i fer seguiment dels debats electorals?
- Com votarem les candidatures?
- Com sabrem els resultats de les votacions?
- Què hem de fer si la nostra entitat surt elegida aleatòriament com a membre del Consell?
- Quan sabrem la composició final del Consell i la llista de membres?
- On podem consultar el Reglament de funcionament del Consell?
- On podem consultar el procediment electoral aprovat pel Consell?
- A qui ens podem adreçar si tenim més preguntes?
Com hem d’assignar la persona que gestioni la participació de la nostra entitat en el procés electiu?
Cal que acordeu dins la vostra organització qui us representarà en aquest procés i farà les gestions a la plataforma Decidim Barcelona, sigui la presentació de candidatura de la vostra entitat, la participació en els debats i/o la votació de candidatures del vostre sector.
Heu d’assignar una persona de la vostra organització per fer les gestions que hagueu acordat. Cal que formalitzeu la delegació acreditant la persona a través d’un formulari específic que la Secretaria Barcelona + Sostenible ha enviat per correu electrònic a totes les organitzacions de la Xarxa Barcelona + Sostenible el 10 d’octubre.
Si voleu presentar candidatura, la persona assignada durant el procés electiu no té perquè ser la mateixa que voleu que us representi al Consell en el futur.
La Secretaria del Consell processarà els continguts del formulari per tal que la persona que heu assignat pugui participar a l’espai del procés electiu al Decidim Barcelona i li farà arribar les indicacions tècniques. Per aquest motiu, es marquen uns terminis per omplir el formulari:
- En cas que l’entitat vulgui presentar candidatura, el formulari s’haurà d’emplenar com a màxim el dijous 27 d’octubre (la candidatura es podrà presentar fins al 31 d’octubre a les 12 h).
- En cas que l’entitat només vulgui votar, podrà emplenar el formulari com a màxim el dimarts 15 de novembre si no ho ha fet abans (les votacions es faran de l’11 al 21 de novembre).
No es podran admetre formularis de delegació que per termini o forma afectin la integritat del procés electiu. Per exemple, formularis fora de termini, incomplets, erronis o segons formularis d’una mateixa entitat amb modificacions enviats després del dimarts 8 de novembre.
Per aclariments, assessorament, dubtes i/o suport en l’ús de la plataforma, poseu-vos en contacte amb: suport@decidim.barcelona