Eleccions al Consell Ciutadà per la Sostenibilitat
Procés electiu per la renovació d'integrants del Consell
Reconeixement
Facilitar la incorporació de la gestió sostenible a les empreses, reconèixer les organitzacions responsables i fer-les visibles: balanç social, reducció d’emissions, certificacions, indicadors, ...
El debat es va tancar el 10 de novembre a les 23 h.
Finalitzat el període de campanya electoral s'inicia el període de votació de candidatures: de l'11 de novembre a les 8 h al 21 de novembre a les 20 h.
Les votacions es faran a l’espai de candidatures del sector associatiu i de candidatures del sector empresarial.
Realitza la votació la persona assignada per la seva entitat. És imprescindible que l’entitat hagi enviat el formulari d’assignació de persona delegada com a màxim el dimarts 15 de novembre, si no ho ha fet abans.
Com participar en el debat?
És molt fàcil! Qualsevol persona i/o entitat interessada pot participar-hi. Has d’estar registrat (consulta com crear un compte) i una vegada iniciada la teva sessió podràs publicar la teva pregunta o comentari.
Quina és la dinàmica del debat?
Els temes de debat es basen en les aportacions realitzades a les sessions sectorials del Consell i la Xarxa B+S que es van fer de març a maig de 2022.
Per tal de facilitar el debat, entra els teus comentaris. Les diferents candidatures podran respondre a totes aquelles qüestions que es comentin relacionades amb el tema del debat, així com participar del debat amb els seus comentaris.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Tancar el debat
Quin és el resum o conclusions d'aquest debat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Conversa amb Josep Maria Miranda
A ACEFAT no només estem convençuts sinó que també implicats en fomentar que les empreses transformin la seva gestió per què sigui realment sostenible, i que aquesta mentalitat i forma de fer impregnin tots els estaments i persones de l’organització. En aquest sentit, participem de forma activa en totes les iniciatives i organitzacions que fomenten la responsabilitat social i la Sostenibilitat de les empreses. Així, per exemple, som membres del “Consell Ciutadà per la Sostenibilitat” de Barcelona+Sostenible en representació del sector empreses, o del grup motor de la Xarxa Nust (xarxa que treballa per facilitar una millor gestió del temps que s'emmarca en el pacte del temps de Barcelona,) o de Forética a nivell de l’estat espanyol. També som membre fundador de Respon.cat (iniciativa empresarial per al desenvolupament de la responsabilitat social a Catalunya), participant activament tant a la seva Junta com sent formadors als cursos que organitzem per facilitar que altres empreses puguin conèixer, accedir i implantar criteris de gestió sostenible.
En aquesta línia, considerem que resulta fonamental el reconeixement, en el sentit més ampli, així com donar la màxima visibilitat a les organitzacions que han implantat una gestió amb criteris de responsabilitat i sostenibilitat.
Des de la nostra experiència, volem contribuir a que Barcelona+ Sostenible sigui un punt de trobada facilitador i tractor per a totes les entitats que hi participen.
A ACEFAT coneixem la importància i esforç que implica implementar un sistema integrat de gestió. Per tal de poder mostrar la nostra gestió per la sostenibilitat varem optar per certificar un sistema integrat de 4 normes: qualitat, medi ambient, seguretat i salut i gestió ètica
Pel funcionament del mateix sempre hem estat coneixedors i partíceps de les diferents iniciatives relacionades amb indicadors que facilita rendir comptes als grups d’interès.
A nivell personal també voldria destacar que durant Un temps vaig formar part de la comissió de balanç social de la XES.
I tant si sortim com no com a representants del Sector empresarial ens oferim, com ho hem fet en diverses ocasions en col.laboració amb el COAMB o Respon.cat o d’altres , a compartir el nostre coneixement en relació als sistemes de gestió, indicadors, etc.
Carregant els comentaris ...