Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri Vallbona - Juny (2025)"

Avatar: Anna Avellà Anna Avellà

Descripció (Català)

  • La sessió serà presencial, i per venir no serà necessària reserva prèvia.

    ORDRE DEL DIA:

    1. -
    2. Mig mandat (2023-2025): acció de govern del Districte de Nou Barris.

    3. -
    4. Pla de Barris 2025-2028: línies estratègiques.

    5. -
    6. Actualització de les obres de soterrament de la línia R2 de Rodalies al pas per Vallbona.

    7. -
    8. Torn obert de paraules.

    9. -

      ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.
      Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

      • -
      • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)

      • -
      • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

      • -
      • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

      • +
      • Mitad de mandato (2023-2025): acción de gobierno del Distrito de Nou Barris.

      • +
      • Pla de Barris 2025-2028: líneas estratégicas.

      • +
      • Actualización de las obras de soterramiento de la línea R2 de Rodalies a su paso por Vallbona.

      • +
      • Turno abierto de palabra.

      • +

        ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos, se podrá participar tanto si la asistencia es presencial como telemática.

        Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

        • +
        • Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

        • +
        • Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

        • +
        • Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

        • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

      • Confirmar

        Si us plau, inicia la sessió

        La contrasenya és massa curta.

        Compartir