Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri del Turó de la Peira - Novembre (2025)"

Avatar: NOU BARRIS NOU BARRIS

Títol (Català)

  • -Consell de Barri de Turó de la Peira - Novembre (2025)
  • +Consell de Barri del Turó de la Peira - Novembre (2025)

Títol (Castellano)

  • -Consejo de Barrio de Turó de la Peira - Noviembre (2025)
  • +Consejo de Barrio del Turó de la Peira - Noviembre (2025)

Descripció (Català)

  • -

    ORDRE DEL DIA:

    1. -
    2. Actualització de l’estat de les obres i projectes estratègics

    3. -
    4. Actualització de qüestions relatives al transport públic

    5. -
    6. Actualització de qüestions relatives a la prevenció i la seguretat

    7. -
    8. Torn obert de paraules

    9. +

      ORDRE DEL DIA:

      1. +
      2. Actualització de l’estat de les obres i projectes estratègics

      3. +
      4. Actualització de qüestions relatives al transport públic

      5. +
      6. Actualització de qüestions relatives a la prevenció i la seguretat

      7. +
      8. Torn obert de paraules

      9. ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.

        Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

        ·      Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

        ·      Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

        ·      Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

        ·      APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

         

      Descripció (Castellano)

      • -

        ORDEN DEL DÍA:

        1. -
        2. Actualización del estado de las obras y proyectos estratégicos

        3. -
        4. Actualización de cuestiones relativas al transporte público

        5. -
        6. Actualización de cuestiones relativas a la prevención y la seguridad

        7. -
        8. Turno abierto de palabras

        9. +

          ORDEN DEL DÍA:

          1. +
          2. Actualización del estado de las obras y proyectos estratégicos

          3. +
          4. Actualización de cuestiones relativas al transporte público

          5. +
          6. Actualización de cuestiones relativas a la prevención y la seguridad

          7. +
          8. Turno abierto de palabras

          9. ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.

            Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

            ·      ·     Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

            ·      ·     Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

            ·      ·     Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

            ·            APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la- butxaca

          Confirmar

          Si us plau, inicia la sessió

          La contrasenya és massa curta.

          Compartir