Canvis a "Consell de Barri del Turó de la Peira - Novembre (2025)"
Títol (Català)
- -Consell de Barri de Turó de la Peira - Novembre (2025)
- +Consell de Barri del Turó de la Peira - Novembre (2025)
Títol (Castellano)
- -Consejo de Barrio de Turó de la Peira - Noviembre (2025)
- +Consejo de Barrio del Turó de la Peira - Noviembre (2025)
Descripció (Català)
-
-
ORDRE DEL DIA:
- -
Actualització de l’estat de les obres i projectes estratègics
- -
Actualització de qüestions relatives al transport públic
- -
Actualització de qüestions relatives a la prevenció i la seguretat
- -
Torn obert de paraules
-
+
ORDRE DEL DIA:
- +
Actualització de l’estat de les obres i projectes estratègics
- +
Actualització de qüestions relatives al transport públic
- +
Actualització de qüestions relatives a la prevenció i la seguretat
- +
Torn obert de paraules
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.
Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:
· Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
· Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
· Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
· APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
Descripció (Castellano)
-
-
ORDEN DEL DÍA:
- -
Actualización del estado de las obras y proyectos estratégicos
- -
Actualización de cuestiones relativas al transporte público
- -
Actualización de cuestiones relativas a la prevención y la seguridad
- -
Turno abierto de palabras
-
+
ORDEN DEL DÍA:
- +
Actualización del estado de las obras y proyectos estratégicos
- +
Actualización de cuestiones relativas al transporte público
- +
Actualización de cuestiones relativas a la prevención y la seguridad
- +
Turno abierto de palabras
ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.
Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:
· · Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )
· · Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
· · Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
· APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la- butxaca
Compartir