Canvis a "Consell de Barri de Roquetes - Juny (2025)"
Descripció (Català)
-
-
ORDRE DEL DIA:
1. Reforma del local municipal Can Preciós
2. Entorns del Mercat de Montserrat
3. Torn obert de paraules
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.
Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són: - -
Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)
- -
Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- -
Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- -
APP Barcelona a la Butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
-
+
ORDRE DEL DIA:
- +
Mig mandat (2023-2025): acció de govern del Districte de Nou Barris
- +
Nova configuració del servei de bus nocturn de les línies N6 i N24
- +
Pla de Barris 2025-2028: línies estratègiques
- +
-
+
Torn obert de paraules
- +
- +
-
+
ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.
Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són: - +
Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)
- +
Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226
- +
Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- +
APP Barcelona a la Butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
Descripció (Castellano)
-
-
ORDEN DEL DÍA:
1. Reforma del local municipal Can Preciós
2. Entornos del Mercado de Montserrat
3. Turno abierto de palabras
ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos, se podrá participar tanto si la asistencia es presencial como telemática.
Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son: - -
Atención presencial: oficinas de Atención a la Ciudadanía (OAC)
- -
Atención telefónica: 010 y Teléfono del Civismo 900 226 226
- -
Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- -
APP Barcelona a la Butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
-
+
ORDEN DEL DÍA:
- +
Medio mandato (2023-2025): acción de gobierno del Distrito de Nou Barris
- +
Nueva configuración del servicio de autobús nocturno de las líneas N6 y N24
- +
Plan de Barrios 2025-2028: líneas estratégicas
- +
-
+
Turno abierto de palabras
- +
- +
-
+
ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos, se podrá participar tanto si la asistencia es presencial como telemática.
Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son: - +
Atención presencial: oficinas de Atención a la Ciudadanía (OAC)
- +
Atención telefónica: 010 y Teléfono del Civismo 900 226 226
- +
Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat
- +
APP Barcelona a la Butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca
Compartir