Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri de Roquetes - Juny (2025)"

Avatar: Anna Avellà Anna Avellà

Descripció (Català)

  • -

    ORDRE DEL DIA:

    1. Reforma del local municipal Can Preciós

    2. Entorns del Mercat de Montserrat

    3. Torn obert de paraules

    ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.
    Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

    • -
    • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)

    • -
    • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

    • -
    • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

    • -
    • APP Barcelona a la Butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

    • +

      ORDRE DEL DIA:

      1. +
      2. Mig mandat (2023-2025): acció de govern del Districte de Nou Barris

      3. +
      4. Nova configuració del servei de bus nocturn de les línies N6 i N24

      5. +
      6. Pla de Barris 2025-2028: línies estratègiques

      7. +
      8. +

        Torn obert de paraules

      9. +

      10. +
      11. +

        ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius, es podrà participar tant si l'assistència és presencial com telemàtica.
        Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

        • +
        • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)

        • +
        • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

        • +
        • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

        • +
        • APP Barcelona a la Butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

        Descripció (Castellano)

        • -

          ORDEN DEL DÍA:

          1. Reforma del local municipal Can Preciós

          2. Entornos del Mercado de Montserrat

          3. Turno abierto de palabras

          ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos, se podrá participar tanto si la asistencia es presencial como telemática.

          Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

          • -
          • Atención presencial: oficinas de Atención a la Ciudadanía (OAC)

          • -
          • Atención telefónica: 010 y Teléfono del Civismo 900 226 226

          • -
          • Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

          • -
          • APP Barcelona a la Butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

          • +

            ORDEN DEL DÍA:

            1. +
            2. Medio mandato (2023-2025): acción de gobierno del Distrito de Nou Barris

            3. +
            4. Nueva configuración del servicio de autobús nocturno de las líneas N6 y N24

            5. +
            6. Plan de Barrios 2025-2028: líneas estratégicas

            7. +
            8. +

              Turno abierto de palabras

            9. +

            10. +
            11. +

              ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos, se podrá participar tanto si la asistencia es presencial como telemática.

              Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

              • +
              • Atención presencial: oficinas de Atención a la Ciudadanía (OAC)

              • +
              • Atención telefónica: 010 y Teléfono del Civismo 900 226 226

              • +
              • Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

              • +
              • APP Barcelona a la Butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

              Confirmar

              Si us plau, inicia la sessió

              La contrasenya és massa curta.

              Compartir