Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri de la Prosperitat - Novembre (2025)"

Avatar: NOU BARRIS NOU BARRIS

Descripció (Català)

  • -

    La sessió serà presencial, i per venir no serà necessària reserva prèvia.

    ORDRE DEL DIA:

    ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.

    Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

    • -
    • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

    • -
    • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

    • -
    • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

    • -
    • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

    • +

      La sessió serà presencial, i per venir no serà necessària reserva prèvia.

      ORDRE DEL DIA:

      1. +
      2. Actualització de les obres del barri

      3. +
      4. Torn obert de paraules

      5. +

        ℹ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.

        Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

        • +
        • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

        • +
        • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

        • +
        • Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

        • +
        • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

        Descripció (Castellano)

        • -

          La sesión será presencial, y para asistir no es necesaria reserva previa.

          ORDEN DEL DÍA:

          ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.

          • +

            La sesión será presencial, y para asistir no es necesaria reserva previa.

            ORDEN DEL DÍA:

            1. +
            2. Actualización de las obras del barrio

            3. +
            4. Turno abierto de palabra

            5. +

              ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.

              • Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

            6. Atención presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC)

            7. Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

            8. Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

            9. APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

            10. Confirmar

              Si us plau, inicia la sessió

              La contrasenya és massa curta.

              Compartir