Salta i ves al contingut principal

Configuració de les galetes

Fem servir galetes per assegurar les funcionalitats bàsiques del lloc web i per a millorar la teva experiència en línia. Pots configurar i acceptar l'ús de galetes, i modificar les teves opcions de consentiment en qualsevol moment.

Essencials

Preferències

Analítiques i estadístiques

Màrqueting

Canvis a "Consell de Barri de La Guineueta - Juny (2025)"

Avatar: Anna Avellà Anna Avellà

Descripció (Català)

  • -

    La sessió serà presencial, i per venir no serà necessària reserva prèvia.

    ORDRE DEL DIA:

    1.    Renovació de la vicepresidència i de la comissió de seguiment

    2.    Actualització d’obres i projectes al barri (fase 4, església de Sant Rafael i Can Carreras)

    3.    Pla Endreça al barri

    4.    Actualització del pla d’ascensors

    5.    Pla de Mobilitat Urbana 2024 i altres temes d’interès

    6.    Torn obert de paraules


    ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.

    Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

    • -
    • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

    • -
    • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

    • -
    •  Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

    • -
    •  APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

    • +

      La sessió serà presencial, i per venir no serà necessària reserva prèvia.

      ORDRE DEL DIA:

      1. +
      2. Nou Equip d’Atenció a la Infància i l'Adolescència (EAIA) a la masia de Can Carreras

      3. +
      4. Mig mandat (2023-2025): acció de govern del Districte de Nou Barris

      5. +
      6. Torn obert de paraules

      7. +

        ️ Recordem que el punt final de torn obert de paraules està dirigit a les preguntes que fan referència a temes de barri o col·lectius.

        Per queixes i demandes de caràcter individual, l'Ajuntament ofereix altres canals de recollida, que són:

        • +
        • Atenció presencial: oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC )

        • +
        • Atenció telefònica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

        • +
        •  Atenció en línia: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

        • +
        •  APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

        Descripció (Castellano)

        • -

          La sesión será presencial, y para asistir no será necesaria reserva previa.

          ORDEN DEL DÍA:

          1. Renovación de la vicepresidencia y de la comisión de seguimiento

          2. Actualización de obras y proyectos en el barrio (fase 4, iglesia de San Rafael y Can Carreras)

          3. Pla Endreça en el barrio

          4. Actualización del plan de ascensores

          5. Plan de Movilidad Urbana 2024 y otros temas de interés

          6. Turno abierto de palabras


          ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.

          Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

          • -
          •   Atención presencial: oficinas de Atención al Ciudadano (OAC )

          • -
          •   Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

          • -
          • Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

          • -
          • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

          • +

            La sesión será presencial, y para asistir no será necesaria reserva previa.

            ORDEN DEL DÍA:

            1. +
            2. Nuevo Equipo de Atención a la Infancia y la Adolescencia (EAIA) en la masía de Can Carreras

            3. +
            4. Mitad de mandato (2023-2025): acción de gobierno del Distrito de Nou Barris

            5. +
            6. Turno abierto de palabras

            7. +


              ℹ️ Recordamos que el punto final de turno abierto de palabras está dirigido a las preguntas que se refieren a temas de barrio o colectivos.

              Para quejas y demandas de carácter individual, el Ayuntamiento ofrece otros canales de recogida, que son:

              • +
              •   Atención presencial: oficinas de Atención al Ciudadano (OAC )

              • +
              •   Atención telefónica: 010 i Telèfon del Civisme 900 226 226

              • +
              • Atención en línea: https://atencioenlinia.ajuntament.barcelona.cat

              • +
              • APP Barcelona a la butxaca: https://ajuntament.barcelona.cat/apps/es/barcelona-la-butxaca

              Dia i hora d'inici

              • -2025-06-19 18:00:00 +0200
              • +2025-06-26 18:30:00 +0200

              Dia i hora de finalització

              • -2025-06-19 19:30:00 +0200
              • +2025-06-26 20:00:00 +0200

              Confirmar

              Si us plau, inicia la sessió

              La contrasenya és massa curta.

              Compartir